Lähetä terveisesi kaipaamallesi ihmiselle yöketju

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ajattelin sellaista venyvää miestä joka näyttäis ja maistuis mozzarellalta ja se suisti ajatukset väärälle raiteelle 😊😄 vaikka oonki ihan historianörtti.
Tunnen suurta sisäistä hengenheimolaisuutta noihin vaeltajiin.. Mun esiäiti on varmasti ollut tahallaan hidas juoksemaan kun söpö vaelteleva luolamies on ollut morsiammenryöstöpuuhissa 😌 Mutta ai kamala jos kotiluola on tuollaisessa pelottavassa rotkossa. Miten ikinä uskallan kastella luolan parvekekukkaset.

Ketä saan syyttää siitä että tämän tyyppinen kuvasto on romantisoitunut mielessäni täysin? Kun niin vähän noita luolaherrasmiehiä tuntuu olevan 🥲 Ei auta vaikka kuinka kävisin metsälammella peseytymässä, ei ne osu paikalle.
-🧚‍♀️
Notkeutta kyllä löytyy, mausta en tiedä, mut ei oo kivaa jos puret palasia lihaksista pois. Millä mä sit puolustan keijuani susilta ja karhuilta? 😁

Kysymys on vaikea kun en tunne sua, mutta sun täytyy tehdä DNA-testi, nyt elokuussa on 🐷-halpa tarjous eräällä labralla, alta 2kymppiä. Sillä saat selville myös etnistä historiaa. Oletko metsästäjä-keräilijä vai mitä porukkaa.

Itse kuulun 50%:sti eurooppalaiseen ryhmään.

Eurooppalaiset metsästäjä-keräilijät voidaan jakaa kahteen pääryhmään. Läntinen ryhmä (Western Hunter-Gatherers, WHG) asui suurimmassa osassa Eurooppaa Iberian niemimaalta Karpaateille, kun taas itäinen ryhmä (Eastern Hunter-Gatherers, EHG) asui alueella, joka ulottui Itämereltä Uralille ja sieltä alaspäin Pontikan ja Kaspian aroille. WHG:hen verrattuna EHG:llä oli paljon enemmän sukulaisuutta muinaisten pohjoiseuraasialaisten (ANE) kanssa.

Ja 25% oon tätä porukkaa

Neoliittisen Anatolian väestöt ovat suurelta osin peräisin epipaleoliittisen Anatolian väestöstä, mikä viittaa siihen, että Keski-Anatolian metsästäjä-keräilijät ottivat maanviljelyn käyttöön paikallisesti. Viimeaikaiset geneettiset tutkimukset ovat osoittaneet, että maanviljelyä alettiin harjoittaa Euroopassa Anatoliasta tulleiden maanviljelijöiden laajentuessa, jotka olivat läheistä sukua Barcınin maanviljelijöille. Nämä maanviljelijät syrjäyttivät länsimaiset metsästäjä-keräilijät suurelta osin, ja lopulta heistä tuli Euroopan nykyisten väestöjen, erityisesti Välimeren alueen väestöjen, tärkein geneettinen tekijä

🧌

Yhteistyössä