V
vierailija
Vieras
The creepy moment you realise the same very specific things apply to two completely different people from different times and places.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Huh, melkoinen petopupu sitten ootkin, ja sulla on hieno asenne selättämiseenHunajapupussa taitaa olla ainakin 25% petoeläingeenejä kun tulee mieleen että kyllä juoksisin savannilla vaan jotta saisin näykkäistä luolaherrasmiestä pepustaMut sen verran vähän petoeläintä että yksi kunnon näykkäisy riittää tuomaan ah, onnistuin -olon. Selätettävä on omasta mielestään tilanteen voittaja
Niinpä, itseasiassa tiedän että omassa sukuhistoriassa on kirkonkirjafuulaus, jolla esi-isä halusi piilottaa oikean sukulinjan, niin en viitsi siksikään mennä niitä paljastelemaanluotan että hän ymmärsi mua paremmin. Oon vertaillut aina kirkonkirjat talojen periytymiseen niin on melko luotettavaa.
Mulla onkin teoria viikinkikulttuurin alkamisesta. Siinä oli osallisena kummatkin, iivarit ja niilot. Iivarit isolta osin oli gootteja. Goottien historiaa lukiessaan lentää hetkeksi pepulleen, ja sitä väitetään pohjoismaissa aina keksityksi, mutta ihan oikeaa historiaa se on. Tuli joskus törmättyä lähi-idän lähteissä vaaleisiin "viikinkeihin" jotka kävi antamassa opetuksen Egyptin faaraolle. Ja siitä alkoi mun "hetkinen, mitäs hittoa"-tutkimus.
-![]()
Lainaus:
'...I still think of you and all the shit you put me through...'
ja herjaajat on tyhmiäPoistajat on mahtavia.