V
vierailija
Vieras
Tuo riid#nhaastaja on Ogeen selvästi ihastunut. Ei ollenkaan jää epäselväksi. Kirjoitti aamusta heti Oon viestin perässä salaiset haaveensa yhdessä asumisesta ja aamus#ksistä.
terv. keittiöfilosofi
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Pieleen män sulla. Aamuseksi tapahtui hyvin kaukana OgE:sta mutta vasta ysiltä kun nukkuminen meni vähän överiksi pitkän valvomisen takia. Kumppania-Tuo riid#nhaastaja on Ogeen selvästi ihastunut. Ei ollenkaan jää epäselväksi. Kirjoitti aamusta heti Oon viestin perässä salaiset haaveensa yhdessä asumisesta ja aamus#ksistä.terv. keittiöfilosofi
Ahaa, nyt ymmärränNo ei siis ennen oo tullut tollasta mieleen mut karoliinan kohalla jostain syystä näin se on vähän se kaveri se vitsailia ja jekkujen tekijä hulluhatuntekijä ja kuvittelen sen hahmon jostain syystä aina vaan sinkkuna et joku asia pysyy muuttumattomanamillanen on sulle kunnollinen parisuhde? Mitä eniten kaipaat siltä?
ToivonEniten kaipaan... Saanko vastata rehellisesti että pusuttelua ja nusutteluamutta sitä siis sellaisen ihmisen kanssa joka tuntuisi samaan aikaan tosi läheiseltä ystävältä ja että ymmärrettäisiin toisiamme. Oon vaikea ymmärrettävä niin ei helppo rasti.
Suosittelen sinulle muuttoa vantaan kivistöön. Tuohon apvp:n luvattuun maahan. Sieltä saisi joku reipas häätää pari tuhatta narkkaria takaisin lappiin.Sama sivistynyt,
naimaton, lapseton
introvertti opettajamies
kiitoskätteli minut
pihalla toistamiseen
talon sûbudiilereiden
poistuttua.
Hän oli ylemmän
yliopistotutkinnon
suorittanut
maailmanmatkaaja.
Sivistyneen, raittiin
savolaisen
vanhan kansan
ikämiehen
kunnioitus ja
käytösmaneerit
olivat aivan toista
maata kuin rasvaisten
piparia vônkaavien
amismôukkien
elkeet.
E
Kiitos kauniista sanoistaToivon:stäni että sellainen elämäsi tärkein ihminen osuu sinunkin kohdallesi jonka kanssa voi sitten harrastaa kyseisiä upeita asioita
Terv. #…927
Ollos hyvä. Kiva nähdä että palstalla on edes yks harvinaisuus, nainen joka kaipaa hyvää seksiä miehen kanssaKiitos kauniista sanoista![]()
'Suosittelen sinulle muuttoa vantaan kivistöön. Tuohon apvp:n luvattuun maahan. Sieltä saisi joku reipas häätää pari tuhatta narkkaria takaisin lappiin.'
Nojoo mulle se seksi on kait ollut vaan et niin kuuluu tehdä kun onnparisuhteessa mutta en oo päästänyt intohimoa valloilleen nussiessa et enempi sellasta tunteetonta panemista eikä kiiman tuomaa himoa ole ollut. Mä huomasin et mut sytyttää kaunis pillu seksissä ja haluisin nuolla ja suukotella sitä ja himoita kunnolla sitä jostain syystä ei vaan oo koskaan sellasta kiimahimoa tullut naiseen ja toisaalta kaikki ne naiset joiden kaa oon ollut ni ei oo tykännyt pillun nuolemisesta vaik mut se sais kiimaseks eli pillun nuolennan saralla oon noviisi ja olis kiva oppia se ku se saa mut tosi kiimaseks ku näkis sen pillun ja sitä suullaan hyväilis. Mut joo se henkinen yhteys on kyl tärkein eikä mulle oo seksi ollut ikinä ykkösasia parisuhteissa vähempikin seksi riittää mulle tai mistä sitä tulevaisuudesta tietää. Joidenkin kanssa se kemia vaan toimii hyvin kaikessa muussakin. NojooAhaa, nyt ymmärränmulle on käynyt vahingossa tuo muuttumattomuusjuttu kun olin pitkään nuoruudesta aikuisuuteen yksin. En silloin halunnut kenestäkään mitään, kun oli tunteita ihan muualla olevaa ihmistä kohtaan enkä myöskään hiiskunut siitä niin kai se näytti aika itsenäiseltä. Tai ei siis vain näyttänyt vaan oli
Eniten kaipaan... Saanko vastata rehellisesti että pusuttelua ja nusutteluamutta sitä siis sellaisen ihmisen kanssa joka tuntuisi samaan aikaan tosi läheiseltä ystävältä ja että ymmärrettäisiin toisiamme. Oon vaikea ymmärrettävä niin ei helppo rasti.
Ihmiset on erilaisia ja hyvä niin. Mulla on niin ultrajoustava ajattelutapa etten oikeastaan halua edes etukäteen ajatella millaista asioiden pitäisi olla vaan mielummin hillitysti improvisoin kun tiedän sopeutuvani helposti. Tykkään toki ihmisistä jotka on tuossa mielessä vastakkaisia ja selvät hieman putkinäköiset sävelet siinä mitä haluavat. Kun oon luonnostani aika herkkä lukemaan toisen tunteita ja haluja ja virittäydyn automaattisesti niihin että ne tulee itsellekin tärkeiksi, mutta samaan aikaan mulla on sellainen vähän turhan iloinen ja voitonriemuinen suhtautumistapa seksiin kun tiedän että se on osa-alue jossa voin tehdä mitä vaan enkä kuitenkaan onnistu suututtamaan miestä mitenkään. Se on sellainen vapaan ilon alue eikä mikään potentiaalinen parisuhderiita kuten ikeakaapin kasaaminen tmsNojoo mulle se seksi on kait ollut vaan et niin kuuluu tehdä kun onnparisuhteessa mutta en oo päästänyt intohimoa valloilleen nussiessa et enempi sellasta tunteetonta panemista eikä kiiman tuomaa himoa ole ollut. Mä huomasin et mut sytyttää kaunis pillu seksissä ja haluisin nuolla ja suukotella sitä ja himoita kunnolla sitä jostain syystä ei vaan oo koskaan sellasta kiimahimoa tullut naiseen ja toisaalta kaikki ne naiset joiden kaa oon ollut ni ei oo tykännyt pillun nuolemisesta vaik mut se sais kiimaseks eli pillun nuolennan saralla oon noviisi ja olis kiva oppia se ku se saa mut tosi kiimaseks ku näkis sen pillun ja sitä suullaan hyväilis. Mut joo se henkinen yhteys on kyl tärkein eikä mulle oo seksi ollut ikinä ykkösasia parisuhteissa vähempikin seksi riittää mulle tai mistä sitä tulevaisuudesta tietää. Joidenkin kanssa se kemia vaan toimii hyvin kaikessa muussakin. Nojoo
Totta. Nojaa tapailin yhtä naista jonka läheisyyden osoitus olis ollu vaan pelkkää seksiä ja sit se ihmetteli miten se saa mut haluamaan sitä. Mut ei ollu halailua eikä pussailua tai muuta läheisyyttä joten mä torppasin siltä seksin ja nytkun olen viellä kun tulin uudestaan neitsyeksi niin viellä tässä uudessa moodissa harrastanut seksiä edellisestä seksitä on aikaa se oli ennen kun tulin palstalle 2014v lapsen äitin kaa tämän uuden neitsyyden annan cain tulevalle kunigattarelleni enkä kenellekkään muulle ennen sitä.Ihmiset on erilaisia ja hyvä niin. Mulla on niin ultrajoustava ajattelutapa etten oikeastaan halua edes etukäteen ajatella millaista asioiden pitäisi olla vaan mielummin hillitysti improvisoin kun tiedän sopeutuvani helposti. Tykkään toki ihmisistä jotka on tuossa mielessä vastakkaisia ja selvät hieman putkinäköiset sävelet siinä mitä haluavat. Kun oon luonnostani aika herkkä lukemaan toisen tunteita ja haluja ja virittäydyn automaattisesti niihin että ne tulee itsellekin tärkeiksi, mutta samaan aikaan mulla on sellainen vähän turhan iloinen ja voitonriemuinen suhtautumistapa seksiin kun tiedän että se on osa-alue jossa voin tehdä mitä vaan enkä kuitenkaan onnistu suututtamaan miestä mitenkään. Se on sellainen vapaan ilon alue eikä mikään potentiaalinen parisuhderiita kuten ikeakaapin kasaaminen tmsei sillä että siinäkään saisin riitaa aikaiseksi, mutta en näe sitä yhtä 'vapaana' tilanteena jos toinen on esim. stressaantunut jostain ruuveista ja ja päätän etten viitsi hillitä itseäni ja puristan häntä pepusta. Ei välttämättä mee läpi
Henkinen yhteys on kyllä ihan supertärkeä. Ilman sitä olisi ihan turhaa. Pointtini oli kai se että on mahdotonta kehittää ongelmia jostain johon on lähtökohtaisesti joustava&iloinen suhtautumistapa.
t. Miehelle, komealle.Saa lämmittää, palelen.
Nojoo mulle se seksi on kait ollut vaan et niin kuuluu tehdä kun onnparisuhteessa mutta en oo päästänyt intohimoa valloilleen nussiessa et enempi sellasta tunteetonta panemista eikä kiiman tuomaa himoa ole ollut. Mä huomasin et mut sytyttää kaunis pillu seksissä ja haluisin nuolla ja suukotella sitä ja himoita kunnolla sitä jostain syystä ei vaan oo koskaan sellasta kiimahimoa tullut naiseen ja toisaalta kaikki ne naiset joiden kaa oon ollut ni ei oo tykännyt pillun nuolemisesta vaik mut se sais kiimaseks eli pillun nuolennan saralla oon noviisi ja olis kiva oppia se ku se saa mut tosi kiimaseks ku näkis sen pillun ja sitä suullaan hyväilis. Mut joo se henkinen yhteys on kyl tärkein eikä mulle oo seksi ollut ikinä ykkösasia parisuhteissa vähempikin seksi riittää mulle tai mistä sitä tulevaisuudesta tietää. Joidenkin kanssa se kemia vaan toimii hyvin kaikessa muussakin. Nojoo
Totta. Nojaa tapailin yhtä naista jonka läheisyyden osoitus olis ollu vaan pelkkää seksiä ja sit se ihmetteli miten se saa mut haluamaan sitä. Mut ei ollu halailua eikä pussailua tai muuta läheisyyttä joten mä torppasin siltä seksin ja nytkun olen viellä kun tulin uudestaan neitsyeksi niin viellä tässä uudessa moodissa harrastanut seksiä edellisestä seksitä on aikaa se oli ennen kun tulin palstalle 2014v lapsen äitin kaa tämän uuden neitsyyden annan cain tulevalle kunigattarelleni enkä kenellekkään muulle ennen sitä.
Mites toi on mahdollista? Sukupuolenvaihdosko tehty?Totta. Nojaa tapailin yhtä naista jonka läheisyyden osoitus olis ollu vaan pelkkää seksiä ja sit se ihmetteli miten se saa mut haluamaan sitä. Mut ei ollu halailua eikä pussailua tai muuta läheisyyttä joten mä torppasin siltä seksin ja nytkun olen viellä kun tulin uudestaan neitsyeksi niin viellä tässä uudessa moodissa harrastanut seksiä edellisestä seksitä on aikaa se oli ennen kun tulin palstalle 2014v lapsen äitin kaa tämän uuden neitsyyden annan cain tulevalle kunigattarelleni enkä kenellekkään muulle ennen sitä.
Nää rakkaus heräs eritavalla täällä ja siitä uus syntymä mikä tapahtui.Mites toi on mahdollista? Sukupuolenvaihdosko tehty?
Voi kuule kun miehet on niin helppoja tapauksia. Enemmistö on kokoajan puutteessa. Pelaat vaan silmäpeliä ja kyllä se huomaat kun joku reagoi positiivisesti ja sillä oikealla tavalla. Sitten vaan oottele jos ehkä hän tekee aloitteen tai jos ei osaa niin rohkeasti vaan kysyt että mennäänkö teille vai meille. Lykkaa tilliäSiihen poistettuun viestiin jonka E kirjoitti sanon vaan, että hei rakas leijonaemo, mähän tarvin kaikki maailman toivotukset että saisin munaakoska sisäinen kompassini on niin monimutkainen ja hankala että tämä näennäisen helppo asia on kohdallani vaikea
![]()
Jotkut ihmiset ei kait oikein osaa lukea toisia. Älä anna painoarvoa yhdelle huonolle kokemukselle.Totta. Nojaa tapailin yhtä naista jonka läheisyyden osoitus olis ollu vaan pelkkää seksiä ja sit se ihmetteli miten se saa mut haluamaan sitä. Mut ei ollu halailua eikä pussailua tai muuta läheisyyttä joten mä torppasin siltä seksin ja nytkun olen viellä kun tulin uudestaan neitsyeksi niin viellä tässä uudessa moodissa harrastanut seksiä edellisestä seksitä on aikaa se oli ennen kun tulin palstalle 2014v lapsen äitin kaa tämän uuden neitsyyden annan cain tulevalle kunigattarelleni enkä kenellekkään muulle ennen sitä.
Helpotkin palkinnot antaa hyvää vointia ja voimaaJotkut ihmiset ei kait oikein osaa lukea toisia. Älä anna painoarvoa yhdelle huonolle kokemukselle.
Tuo ajatus on tosi hyvä. Mä ainakin ajattelen että siinä on siunauksia kun hillitsee itsensä joissain asioissa, joissa on tarjolla helppoja ns. palkintoja.
Joo osaan kyllä halutessani tuon homman tosi hyvin jos oon kahdestaan jonkun miehen kanssa, mutta se on oma sisäinen kompassi joka ei halua keräillä "väärää" kokemusta. Haluan että tuntuu oikealta. Ja haluan jossain määrin myös varmistua siitä.Voi kuule kun miehet on niin helppoja tapauksia. Enemmistö on kokoajan puutteessa. Pelaat vaan silmäpeliä ja kyllä se huomaat kun joku reagoi positiivisesti ja sillä oikealla tavalla. Sitten vaan oottele jos ehkä hän tekee aloitteen tai jos ei osaa niin rohkeasti vaan kysyt että mennäänkö teille vai meille. Lykkaa tilliä![]()
Riippuu täysin ihmisestä. Pelkkä seksi jonkun ikävän ihmisen kanssa ei varmasti tuota kuin morkkista. Pitää olla henkistä läheisyyttä ja sellainen fiilis että molemmat välittää toisistaan ja toivoo toisilleen hyvää. Eli parisuhdeseksi on se mikä kannattaa varmimmin.Helpotkin palkinnot antaa hyvää vointia ja voimaa![]()
Niin riippuukin mutta kuka nyt ajautuu seksiin ikävän ihmisen kanssa en minä ainakaan. Mutta kun on tilanteita että pelkkä seksi on tavoitteena niin onhan se valtava helpotus kun saa purkaa paineensa ihan ok ihmiseen jonka kanssa voi olla jopa hyviä keskustelujakin.Riippuu täysin ihmisestä. Pelkkä seksi jonkun ikävän ihmisen kanssa ei varmasti tuota kuin morkkista. Pitää olla henkistä läheisyyttä ja sellainen fiilis että molemmat välittää toisistaan ja toivoo toisilleen hyvää. Eli parisuhdeseksi on se mikä kannattaa varmimmin.
Ei mulla oo itsehillintä vaikeuksia hyvin harva nainen mua edes kiinnostaa ja harva saa mut syttymään ja ainoostaan se yks sai mut rakastumaan eikä taida toista tulla enkä halua kuin hänet kumppanikseni tai sitten lähden vain isäni tykö kuuntelemaan sainko anteeksi typeryyteni ja mokailuni ei maailmalla ole hirveesti tarjottavaa mitä ei voisi kotona isän luona olla. Ajatella se olis niin kaunista nähdä enkelien soittavan ja laulavan täydellusillä äänillään. Mut joo kyl mä haluisin olla tän elämän viellä niin kauan kun sitä on ni naisen kanssa joka on aitoa rakkautta nih sen voisin viellä kokea ja sen näkee kohta. Mut siis joo eilen sattui mulle outo panetus kun näin naisen tos lähikaupassa sillä oli kireet pinkit legginssit sillain et kaikki pepunmuodot näkyi siis ne kummatkin panarat näkyi ja keskellä se viiiva tiiätkö millasia legginsei tarkotan mut siis tuli sponttaani panetuksen tunne hyvin harvinaista et joku random nainen saa panetuksen tunnetta aikaan.Jotkut ihmiset ei kait oikein osaa lukea toisia. Älä anna painoarvoa yhdelle huonolle kokemukselle.
Tuo ajatus on tosi hyvä. Mä ainakin ajattelen että siinä on siunauksia kun hillitsee itsensä joissain asioissa, joissa on tarjolla helppoja ns. palkintoja.