V
vierailija
Vieras
Enkä minä---
En liity mihinkään
lestoihin tai Timoon /
Jukkaan whatever. ×
---
B
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Enkä minä---
En liity mihinkään
lestoihin tai Timoon /
Jukkaan whatever. ×
---
Enkä minä---
En liity mihinkään
lestoihin tai Timoon /
Jukkaan whatever. ×
---
Enkä minä---
En liity mihinkään
lestoihin tai Timoon /
Jukkaan whatever. ×
---
Enkä minä---
En liity mihinkään
lestoihin tai Timoon /
Jukkaan whatever. ×
---
Tämä ei nn. Hän tuli viestejeni peräänJa siis lapset maailmassa varsinkin oma ni kyllä nekin merkkaa vaikka nyt sitä ei oo hirveemmin näkynytkään viime vuosina sinne suntaan anteeksi siis lapseni siinä olen ollut typerä noh tilanteet on ollu mitä on ollu eikä niille voinnut oikeen mitään mut kyl mä aina muistan kun olit pieni pallero ja rakkauteni sinua kohtaan oli suunnaton jo alusta lähtien. Muistan kuinka kaunista oli soittaa sulle musaa ja sinä inspiroit minua höpöttelemään tarnioita rakas tyttöni. Noh viimevuosina on tullut mutkia matkaan ja etäännys on iso ainakin tapaamisten osalta ja nähdään harvemmin niin oon ollut itsekäs sika ja juopotellut ja "juhlinut" viimevuosina ja lipitellyt kaljaa turruttaakseni jotain. Ja tiettyi negatiivisia juttui pelkään vielläkin et tuleeko ne taas jos kohtaan sut kiusaajat on kaikki idiootteja ja joo kiusaajia on erilaisia ja jep kukaan ei ole täydellinen ja oon mäkin joskus ollut kiusaaja ainakin käyttäytymällä huonosti toisia kohtaan. Siis rikkomalla lupauksia ja joo olin mäkin yhtä poikaa kohtaan tosi ilkee ja huusin sille sen nimi oli timo toimin sitä poikaa kohtaan tosi väärin ja miksi täysin typerää et miksi huusin sille joskus typerää käytöstähän se on ja sitten pettämiset henkiset ja muut fyysiset sikailut jatkuvasti himolle antautuen ja hetken nautintoa hakien vaik se saastuttaa sisimmän ja tuo sitä negatiivista ääntä maailmaan. Siis se seksuaalinen pidättäytyväisyys ei edes masturbaatiota kun se tuo negaa äänimaailmaan enempi kun taas tekemättä jättäminen tuo iloa ja paska häviää. Et ehkä se oikeesti itsetyydytyksen juuttuminen ei oo hyväksi koko olemukselle vaikka se on ajallaan "ajantappoa" ja on jotain "tekemistä" jonka parissa voi upota tuntei mut se on oikeesti vain hetken oikavoitto joka sastuttaa ainakin minua muilla kait oma juttunsa mistä mä tiedän. Et tarviiko kaikille nautinnoillekaan antautua vaik se olis hetken kivaa. Mut entäs kokonaisvaltaisempi henkinen olo.
Ei nn. Tuli mun perään.Ja siis lapset maailmassa varsinkin oma ni kyllä nekin merkkaa vaikka nyt sitä ei oo hirveemmin näkynytkään viime vuosina sinne suntaan anteeksi siis lapseni siinä olen ollut typerä noh tilanteet on ollu mitä on ollu eikä niille voinnut oikeen mitään mut kyl mä aina muistan kun olit pieni pallero ja rakkauteni sinua kohtaan oli suunnaton jo alusta lähtien. Muistan kuinka kaunista oli soittaa sulle musaa ja sinä inspiroit minua höpöttelemään tarnioita rakas tyttöni. Noh viimevuosina on tullut mutkia matkaan ja etäännys on iso ainakin tapaamisten osalta ja nähdään harvemmin niin oon ollut itsekäs sika ja juopotellut ja "juhlinut" viimevuosina ja lipitellyt kaljaa turruttaakseni jotain. Ja tiettyi negatiivisia juttui pelkään vielläkin et tuleeko ne taas jos kohtaan sut kiusaajat on kaikki idiootteja ja joo kiusaajia on erilaisia ja jep kukaan ei ole täydellinen ja oon mäkin joskus ollut kiusaaja ainakin käyttäytymällä huonosti toisia kohtaan. Siis rikkomalla lupauksia ja joo olin mäkin yhtä poikaa kohtaan tosi ilkee ja huusin sille sen nimi oli timo toimin sitä poikaa kohtaan tosi väärin ja miksi täysin typerää et miksi huusin sille joskus typerää käytöstähän se on ja sitten pettämiset henkiset ja muut fyysiset sikailut jatkuvasti himolle antautuen ja hetken nautintoa hakien vaik se saastuttaa sisimmän ja tuo sitä negatiivista ääntä maailmaan. Siis se seksuaalinen pidättäytyväisyys ei edes masturbaatiota kun se tuo negaa äänimaailmaan enempi kun taas tekemättä jättäminen tuo iloa ja paska häviää. Et ehkä se oikeesti itsetyydytyksen juuttuminen ei oo hyväksi koko olemukselle vaikka se on ajallaan "ajantappoa" ja on jotain "tekemistä" jonka parissa voi upota tuntei mut se on oikeesti vain hetken oikavoitto joka sastuttaa ainakin minua muilla kait oma juttunsa mistä mä tiedän. Et tarviiko kaikille nautinnoillekaan antautua vaik se olis hetken kivaa. Mut entäs kokonaisvaltaisempi henkinen olo.
Tarttua mua hihasta kiinni.Mitä haluaisit minun tekevän? Siis jotakin realistista, joka edistäisi asioita.