V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Niin no varmasti voi hämmentää, jos et ymmärrä viestiä. Ehkä ei ollut sulle?Sinä nyt et muuta halua kuin hämmentää.
Uusi uhri kun edellinen kuolee pois.Naurat partaasi, kun saat vedätettyä vuodesta toiseen.
Olet totaalisen sairas.Uusi uhri kun edellinen kuolee pois.
Yksipuolista onkin sulle tullut jo kauan.Mä haluaisin kokea yhteistä mielihyvää kaivatun kanssa. Enkä tarkoita edes (pelkkää) seksiä.![]()
En.Meinaatko jatkaa aikaisemmalla linjalla eli vältellen?
Sanopa muuta.Yksipuolista onkin sulle tullut jo kauan.
Just tätä ollisin nyt vailla. -SivustaOis ihanaa vaan maata alasti lähekkäin saman peiton alla. Eikä mitään muuta. Maata ja tuntea toinen lähellä. Vaalia läheisyyttä ja intiimiyttä suhteessa.![]()
Eihän se millään tavalla mahdotonta ole kerta siellä vielä olen. Hyvä ettei nämä ketjut kykene hämmentämään sua mutta mua ne väsyttää suuresti välillä.Katsoin karttaa ja löysin
Olisiko mahdotonta avata yhteys?
Kyllä siinä jotain muutakin alkais tapahtua, toki sen jälkeen vois makoilla vaan…Ois ihanaa vaan maata alasti lähekkäin saman peiton alla. Eikä mitään muuta. Maata ja tuntea toinen lähellä. Vaalia läheisyyttä ja intiimiyttä suhteessa.![]()
Mä olen täysin kypsä näihin ketjuisin. Oisin ihan valmiina aloittamaan yhteisen elämän kaivatun kanssa. Oon ollut jo kauan.Eihän se millään tavalla mahdotonta ole kerta siellä vielä olen. Hyvä ettei nämä ketjut kykene hämmentämään sua mutta mua ne väsyttää suuresti välillä.
OhiEihän se millään tavalla mahdotonta ole kerta siellä vielä olen. Hyvä ettei nämä ketjut kykene hämmentämään sua mutta mua ne väsyttää suuresti välillä.