Lähetä terveisesi kaipaamallesi ihmiselle yöketju

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Tänään oli liian outo päivä. Törmäsin tuttuun joka kertoi että avioliittoni rikkomisessa vuosia sitten osallisena ollut henkilö oli kohdannut ihan hulluja vaikeuksia elämässä ja tilanteensa kuulosti pahalta. En tuntenut vahingoniloa. Kylmät väreet meni selässä. Oon miettinyt koko päivän, että apua en saa ikinä enää suuttua tippaakaan kellekään kun mitä jos mua suojelee jotkut badass-henget. Tunsin vahvan suojelun kun luulin että menetin kaiken enkä tiennyt mihin edes menen, mutten ajatellut tuota puolta.

Tänään oli liian outo päivä. Törmäsin tuttuun joka kertoi että avioliittoni rikkomisessa vuosia sitten osallisena ollut henkilö oli kohdannut ihan hulluja vaikeuksia elämässä ja tilanteensa kuulosti pahalta. En tuntenut vahingoniloa. Kylmät väreet meni selässä. Oon miettinyt koko päivän, että apua en saa ikinä enää suuttua tippaakaan kellekään kun mitä jos mua suojelee jotkut badass-henget. Tunsin vahvan suojelun kun luulin että menetin kaiken enkä tiennyt mihin edes menen, mutten ajatellut tuota puolta.
Mulla on kans kokemusta oudoista badass-hengistä. Tosi outoja sattumia pitkältä ajalta. Ei kyse vain yhdestä ja kaikkiin liittyy ensin jotain minua vastaan. Sitten näitä on kuollut tai vakava vammautuminen tms. Yksi esim. Alkoi aamulla avautua minulle miten keskustelemme sitten iltapäivällä ikävissä merkeissä. Sitä hetkeä ei tullut koska sai päivällä aivoverenvuodon ja jäi sille tielleen. Yksi äkillisesti sairaskohtaukseen kuolleista oli melko nuori. Sattumia vain mutta näitä tapahtunut niille pahoille ihmisille.

Yhteistyössä