V
vierailija
Vieras
Heippa ihana mies, ei koskaan tavattu. Nyt kyllä tarvitsisin sinua. Pelottaa niin paljon että itkettää.Jep.. En näköjään sulkenu sivua viel.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Heippa ihana mies, ei koskaan tavattu. Nyt kyllä tarvitsisin sinua. Pelottaa niin paljon että itkettää.Jep.. En näköjään sulkenu sivua viel.
Sä et sitten tiedä mitään, sun kanssa ei keskustelu onnistu!Ei tietenkään ole sopivaa johtuen erilaisista syistä.
En ole kaivattusi. Kaivattuni kyllä tietää mistä on kyse.Sä et sitten tiedä mitään, sun kanssa ei keskustelu onnistu!
Osoite muillekin jakoon kiitosLaitoin meilin.
Kenelle toivotat? Naiselle vai miehelle? Tunniste?Hyvää huomenta rakas!![]()
Hyvä trollausHeippa ihana mies, ei koskaan tavattu. Nyt kyllä tarvitsisin sinua. Pelottaa niin paljon että itkettää.
Iässä on se hyvä puoli, että kaikenlaiset turhat kuvitelmat on karisseet jo aikoja sitten, sekä itsestä että muista, ja on oppinut hyväksymään sen että jokainen ihminen on viallinen eikä ihmisyys ole useinkaan kovin kaunista. Se on tasapainoilua hyvän ja pahan välillä, jokainen tarvitsee armoa ja jossain siinä sekoilussa on kauniita pilkahduksia. Sen enempää ei kai tarvitse ihmisistä odottaa. Mä rakastan syvästi montaa ihmistä, olen iloinen, mutta toivoisin silti että meteoriitti tuhoaisi meidät kaikki jotta ihmisten aiheuttama kärsimys loppuisi kun ei sitä voi korjata. En usko että ylläpidän kovin montaa liian toiveikasta käsitystä. Epäonnistumiset kasvattaa. Ei niitä kannata hävetä. Oot ihminen. Ei tarvitse olla siitä pahoillaan. Tsemiä. Toivottavasti kaikki asiasi järjestyvät parhain päin.Olen pahoillani vanhempi nainen, jonka hartaan katseen joskus olin havaitsevinani. En ole sellainen kuin luulet tai luulit. En ole sellainen kuin toivoisit. Olen epäonnistunut monin tavoin ihmisenä.
Ainakin yritinHyvä trollaus![]()
Nopeesti vain kävin tauolla.Ainakin yritinei näy mustikoita
Mistä me kaikki ihanat miehet tiedetään ketä meistä tarkoitat?Heippa ihana mies, ei koskaan tavattu. Nyt kyllä tarvitsisin sinua. Pelottaa niin paljon että itkettää.
Se oli mun viestiin kirjoitettu, mut tuskin oli minulleMistä me kaikki ihanat miehet tiedetään ketä meistä tarkoitat?
Oletko koittanut itse auttaa lähentymisessä?Kai tämä on jokin pakkomielle, kun ihminen ei halua lähentyä, enkä silti kykene irrottautumaan. Tai sitten vain rakkauden kaipuuta väärästä kohteesta.