Lähetä terveisesi kaipaamallesi ihmiselle yöketju

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
🗣️ Olen jakanut
💌-meiliossuni, jos
J O K U haluaa
keskustella diipisti
kanssani. You know.
If something keeps on
bothering.. >>>
speak it out.🗣️
I am here for you.
Siitä pääsee sitten
nopeasti puh.nron
vaihtamiseen.❕❗E

Olen pahoillani vanhempi nainen, jonka hartaan katseen joskus olin havaitsevinani. En ole sellainen kuin luulet tai luulit. En ole sellainen kuin toivoisit. Olen epäonnistunut monin tavoin ihmisenä.
Iässä on se hyvä puoli, että kaikenlaiset turhat kuvitelmat on karisseet jo aikoja sitten, sekä itsestä että muista, ja on oppinut hyväksymään sen että jokainen ihminen on viallinen eikä ihmisyys ole useinkaan kovin kaunista. Se on tasapainoilua hyvän ja pahan välillä, jokainen tarvitsee armoa ja jossain siinä sekoilussa on kauniita pilkahduksia. Sen enempää ei kai tarvitse ihmisistä odottaa. Mä rakastan syvästi montaa ihmistä, olen iloinen, mutta toivoisin silti että meteoriitti tuhoaisi meidät kaikki jotta ihmisten aiheuttama kärsimys loppuisi kun ei sitä voi korjata. En usko että ylläpidän kovin montaa liian toiveikasta käsitystä. Epäonnistumiset kasvattaa. Ei niitä kannata hävetä. Oot ihminen. Ei tarvitse olla siitä pahoillaan. Tsemiä. Toivottavasti kaikki asiasi järjestyvät parhain päin.

Mentiin tänään ristiin työpaikalla, hö. Ois ollut kiva höpötellä. Mutta mitä kauneimmat uniset sulle r! Ikävä sinua. Vaikka nähdään usein, niin tuntuu, et vois enemmänkin nähdä. Paljon enemmän. Noh tää on tällaista tällä hetkellä, toivottavasti muutosta on luvassa. Nuku hyvin. 😊❤️

Yhteistyössä