V
vierailija
Vieras
Miäkin haluan edetä kanssasi, viimeinkin. Yhteiselämä ja elämä saman katon alla. Nuku hyvin rakas.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Mun hyvää yötä -viestiä ei julkaistu toisessa ketjussa, joten laitan sen tänne. Tiedän, että sulla on hyvä olla ja se on pääasia.Toivottavasti mullakin joku päivä.
vauvan ketjussa siis*. Täällä ihan ok jutut.Kaivatulle: Ne on muita. En enää kirjoita, en edes läpällä. Olen irtisanoutunut tästä touhusta. Ällöttää myös jotkut jutut. Ei mua. mini-e
Miksi ne tuntuu pahemmalta? Kyselen vaan koska saatan olla syyllinen. Tietty tajuun sen itsekin että tuntuu inhottavalta toivoa. Ja sitten herätä siihen ettei vastaa yhtään todellisuutta mikään.Tuntuu pahemmalta saada noita nättejä vastauksia, kun selkeitä trollien kirjottamia.![]()
Just se, kun hetken on toivoa.Miksi ne tuntuu pahemmalta? Kyselen vaan koska saatan olla syyllinen. Tietty tajuun sen itsekin että tuntuu inhottavalta toivoa. Ja sitten herätä siihen ettei vastaa yhtään todellisuutta mikään.
Ei pidä paikkaansa. Voi heittää vitsiä, jonka kaivattu ymmärtää ja olla tosissaan myös. Olen kaivannut tosissaan.Läpällä kirjoittaja ei ole koskaan ollutkaan tosissaan.
Mäkin haluan tätä kaivattuni kanssa. SivuMiäkin haluan edetä kanssasi, viimeinkin. Yhteiselämä ja elämä saman katon alla. Nuku hyvin rakas.
Mun on pakko yrittää keksiä jokin positiivinen kulma, niin ainakin se jatkuva tuska kasvattaa, kun sen samalla tajuaa ettei voi mitenkään suuttua toiselle ja oppii vetämään henkeä. Näille palstoille jumittuminen on kamalaa. Kyllä mä oon syyllinen joihinkin nätteihin viesteihin. Ja harrastin hevosia.Just se, kun hetken on toivoa.
Joo se oli multa. Pitääkö mun olla nyt pahoillani toivon antamisesta vai voisitko säilyttää sen toivon siihen asti että istutaan vierekkäin? Ollaan sit samiksii. Mua on hyvin vaikea suututtaa, mutta tuon toivon/epätoivon kierteen oon huomannut tekevän sellaista kummaa "no en mä sit tykkää!"-kiukustumista. Epätyypillisesti itselleni.Se valvominen oli sinulta? Mä en kyllä ihan helpolla suutu, jos en ole todella väsyny.
Ei tarviiJoo se oli multa. Pitääkö mun olla nyt pahoillani toivon antamisesta vai voisitko säilyttää sen toivon siihen asti että istutaan vierekkäin? Ollaan sit samiksii. Mua on hyvin vaikea suututtaa, mutta tuon toivon/epätoivon kierteen oon huomannut tekevän sellaista kummaa "no en mä sit tykkää!"-kiukustumista. Epätyypillisesti itselleni.
Ei oo.Mulla on muita juttuja ollu tässä näin.Ihan jees kontentia ja silleen.Sanotaanko näin et semmosta nuoren miehen elämää.Onko taukoilu auttanut näkemään tekstit fiksummin?
Ja monella muullakin, mutta kaikki samalle neitoselle.Ne kaikki sillä tunnisteella on sit minulta.