V
vierailija
Vieras
Tämä joku mies tai muu.Oon käyny toki vauvalla silleen matalalla kynnyksellä ja pikaterkkujen muodossa.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Tämä joku mies tai muu.Oon käyny toki vauvalla silleen matalalla kynnyksellä ja pikaterkkujen muodossa.
Etkä. Tosissaan oleva yrittää tai on yrittänyt irl. Ja vain irl.Ei pidä paikkaansa. Voi heittää vitsiä, jonka kaivattu ymmärtää ja olla tosissaan myös. Olen kaivannut tosissaan.
'Tämä joku mies tai muu.'
En käytä huumeitaPoltatteko te alfaa
vai miten viestit
lirvahti
semisti titityyksi?
älkää kattoko totaMidnight Meat Train (2008)
Yök. Ei tee mieli katsoa. Alkaneet vaikuttaa dokumenteiltä. They Live on parempi.Midnight Meat Train (2008)
Tuossa ei ole anteeksipyydeltävää. Ei sun tarvi olla vastuussa muiden tunteista. Pidät vaan hyvän tarkoituksen ja se on kaikki mitä voi tehdä.Pahoittelut, jos joku väärä henkilö on vuosien saatossa saanut viesteistäni turhaa toivoa.Oon siinä mielessä vähän poikkeuksellinen, etten jaksa olla vihainen tai negatiivinen kuin tosi painavista syistä. Siksi hänellekin on päätynyt vuosien varrella lähinnä kivoja viestejä. Jos huomaan itsessäni ärtymystä, vähennän mieluummin netissä käyntiä kuin alan levittää pahaa fiilistä ympärilleni.