Lähetä terveisesi kaipaamallesi ihmiselle yöketju

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Toki annoin olla, kyl se silti loukkaa, en ala sitä kieltämään.
Tajuan miltä tuntuu. Ei ollut mitenkään reilua. Se on vain näillä palstoilla sellaista joskus. Ei muualla. Sä oot ihana ja tosi kiva ihminen. Ei sillä oo mitään väliä mitä muut haluaa ajatella. Ei se muuta sua ja sitä millainen olet. Itseään ei tarvi todistaa myöskään, etenkin kun ei oo mitään ikävää tehnyt edes. Lähetän iloisia ajatuksia 🤗

Tajuan miltä tuntuu. Ei ollut mitenkään reilua. Se on vain näillä palstoilla sellaista joskus. Ei muualla. Sä oot ihana ja tosi kiva ihminen. Ei sillä oo mitään väliä mitä muut haluaa ajatella. Ei se muuta sua ja sitä millainen olet. Itseään ei tarvi todistaa myöskään, etenkin kun ei oo mitään ikävää tehnyt edes. Lähetän iloisia ajatuksia 🤗
Enemmän ne huutelijat mua häiritsee. Kun muistuttaa sitä, miltä oli koko hiton kouluaika. Typerä vitsikin vielä. Kai niistä sit aktivoituu traumat ja tulee mieleen se kauhee yläasteaika taas uudestaan.

Enemmän ne huutelijat mua häiritsee. Kun muistuttaa sitä, miltä oli koko hiton kouluaika. Typerä vitsikin vielä. Kai niistä sit aktivoituu traumat ja tulee mieleen se kauhee yläasteaika taas uudestaan.
Se tuntuu varmasti pahemmalta kun osuu ennestään kipeään kohtaan. Yritä jaksaa 💖 Mä onnistuin jollain hölmön tuurilla säästymään koulussa, vaikka olin niin outo että kyllä sitä aina joskus joku huonolla menestyksellä kokeili. Sisarustani kiusattiin pahasti ja en oo niin pahasti raivostunut julkisesti monta kertaa elämässäni. Vieläkin harmittaa että ne liukeni kun menin paikalle. Halusin purkaa sen vihan niihin. Se loppuikin siihen sitten. Ihmisistä joskus huomaa, että ne ei esim. oikein tunnu tajuavan kuinka hyvännäköisiä ja karismaattisen oloisia ovat, vaan käyttäytyvät kuten olisivat jotain muuta. Siitä erosta todellisuuden ja heidän reaktioidensa välillä voi yleensä päätellä että jotain ikäviä kokemuksia varmaan on.

Yhteistyössä