V
vierailija
Vieras
KiitosOn tullut aika irrottautua mahdottomasta. Kiitti kaikesta.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
KiitosOn tullut aika irrottautua mahdottomasta. Kiitti kaikesta.
Odotatko sä jotai joulupukkia. Tuskin tunnetaan.Kannattaa keskittyä mahdolliseen ja "pelata" varman päälle. Sä selviät. 4 kk. jouluun.
Ei täällä oo vielä yhdelläkään selvinny.Anteeksi. Ketjuilu ei sovi mulle. Asiat eivät ainakaan täällä selviä kun eivät oikeassakaan elämässä.
Ei nn.Anteeksi. Ketjuilu ei sovi mulle. Asiat eivät ainakaan täällä selviä kun eivät oikeassakaan elämässä.
Olen ihmetellyt samaa ja vinkannut ja kettuillutkin aiheellisesti täysin turhista ”ei minun” kommenteistaan . Pitääkö hän meitä tyhminä kun kuitenkin aina käyttää jotain nikkiä itsestään. Ja se on hieman omituista kun niitä nyt on sitten kolme käytössä vähintäänMikä pakkomielle sinulle on ilmoittaa että jonkun muun kirjoittama viesti ei ollut sinulta?
Taidat olla pesunkestävä narsku ja niin täynnä itseäsi ettei sillä ole mitään rajaa.
Oge on vain hieman kirjolla, niin se tulee siitäOlen ihmetellyt samaa ja vinkannut ja kettuillutkin aiheellisesti täysin turhista ”ei minun” kommenteistaan . Pitääkö hän meitä tyhminä kun kuitenkin aina käyttää jotain nikkiä itsestään. Ja se on hieman omituista kun niitä nyt on sitten kolme käytössä vähintään
Olet muuten aika mukava OgE mutta terästäydy!
Se on parantumatonta seOge on vain hieman kirjolla, niin se tulee siitä
Samoin.Onneksi olkoon. Kaikkea hyvää sinulle. Olet rakas.
Vauvan sivustolla
nähdyt-emojit
eivät olleet multa.
°°E
![]()