L Lukija629469 Uusi jäsen 06.08.2026 34 0 1 44 min sitten #75 501 Okei taidan tietää keneltä tuo yksi oli... Ehkä.
V vierailija Vieras 33 min sitten #75 504 Tänään mulle vastattiin aika osuvasti "tunnisteella", mut täällä kun on viettäny aikaa, ni en oikeen usko mihinkään.
Tänään mulle vastattiin aika osuvasti "tunnisteella", mut täällä kun on viettäny aikaa, ni en oikeen usko mihinkään.
V vierailija Vieras 23 min sitten #75 507 Alkuperäinen kirjoittaja vierailija: Kun ajat prätkällä, nosta mulle kättä seuraavan kerran. Click to expand... Sopii.
Alkuperäinen kirjoittaja vierailija: Kun ajat prätkällä, nosta mulle kättä seuraavan kerran. Click to expand... Sopii.
V vierailija Vieras 22 min sitten #75 508 Okei, en sano mikä viesti oli kyseessä ja tietysti se voi olla keneltä vain.
V vierailija Vieras 16 min sitten #75 509 Saunoin näköjään reilun tunnin.Taidan siirtyä nukkumaan.Minkä leffan muuten katsoit? Öitä !
L Lukija629469 Uusi jäsen 06.08.2026 34 0 1 8 min sitten #75 510 Muokkasin tota yhtä viestiä, kun tässä voi muokata. (ei CERN)
V vierailija Vieras 5 min sitten #75 511 Vauvan puolella >>> kaikki ketjut: E perässä. [Kommentoin enää vain harvakseltaan]. . Jodèlia en käytä lainkaan. . En luo aloituksia siellä enkä täällä. Senkin tiedätte. Puppà on okei, suoranainen bubulegenda, mutta ne eivät ole minun luomia ketjuja. . Niihin on ajan saatossa otettu hurjasti inspiraatiota minun teksteistäni. Tämä on se syy, miksi joku on saattanut epäillä niitä minun luomuksiksi. Once again: eivät ole. . _H Y_ . °°E ©
Vauvan puolella >>> kaikki ketjut: E perässä. [Kommentoin enää vain harvakseltaan]. . Jodèlia en käytä lainkaan. . En luo aloituksia siellä enkä täällä. Senkin tiedätte. Puppà on okei, suoranainen bubulegenda, mutta ne eivät ole minun luomia ketjuja. . Niihin on ajan saatossa otettu hurjasti inspiraatiota minun teksteistäni. Tämä on se syy, miksi joku on saattanut epäillä niitä minun luomuksiksi. Once again: eivät ole. . _H Y_ . °°E ©