V
vierailija
Vieras
Niinhän taitaa olla. Hyvää yötä!Näille palstoille jumittaminen on merkki siitä ettei mitään oikeaa haluta. Joten kaikki näillä on täysin turhaa. Pitää keskittyä irl asioihin. Siellä on ne, jotka haluaa.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Niinhän taitaa olla. Hyvää yötä!Näille palstoille jumittaminen on merkki siitä ettei mitään oikeaa haluta. Joten kaikki näillä on täysin turhaa. Pitää keskittyä irl asioihin. Siellä on ne, jotka haluaa.
Alkuaikoina tuo ärsytti suunnattomasti ja puutuin niihin mutta nyt en ole enää jaksanut. Tunnisteet lähtee heti jakoon.Sekin on ärsyttävää kun jos on joku tunniste niin sitten toiset voi alkaa pyrkiä sulauttamaan itseään siihen myös ja sitten pian joku ihan muu käyttää sitä tunnistetta.
Miten siellä voi edes laittaa yksityisviestejä? Pitääkö ostaa jotain lisämaksullista tms?Taisin harhailla Jodelissa jonkun tuntemattoman kanssa yksityisviesteihin, joka ei ollut hän tai kukaan tietämäni. Sekoilin aika lailla.
Kirjoitatko miehelle vai naiselle?Mun on tarkoitus hiljalleen lähteä näistä ketjuista, mutta haluan kertoa vielä, että olen kokenu sut jotenkin kohtalonyhteytenä.
Tämä oli naiseltaKirjoitatko miehelle vai naiselle?
Mun on tarkoitus hiljalleen lähteä näistä ketjuista, mutta haluan kertoa vielä, että olen kokenu sut jotenkin kohtalonyhteytenä.
Valvotaan yhdessä. Kuuntelen radiota ja valmistan iltapalaa.En saa unta.
Oletko kuntarajain kaakaomies?Valvotaan yhdessä. Kuuntelen radiota ja valmistan iltapalaa.