V
vierailija
Vieras
Mitä ihanimmat unoset höpöttelijäkaverilleni! Toivottavasti sulla on ollut rentouttava viikonloppu! Toivon sulle elämääsi hurjasti onnea ja rakkautta! Nuku hyvin! 

Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
KiitosMitä ihanimmat unoset höpöttelijäkaverilleni! Toivottavasti sulla on ollut rentouttava viikonloppu! Toivon sulle elämääsi hurjasti onnea ja rakkautta! Nuku hyvin!![]()
Koiranpennun, ja lapsen. On ajankohtainen nyt. Sivusta varmaan.Toteutusta kohti on paha työskennellä, jos en edes tiedä, mitä haluat. Tuntuu, että yhtenä päivänä yhtä ja toisena toista.
Kaipaan miestä. Ollaan myös sen ikäisiä, että lapsia ei ehdi tulla.Koiranpennun, ja lapsen. On ajankohtainen nyt. Sivusta varmaan.
Ethän itsekään annaEn tajua, miks et voi antaa tarvittavaa tunnistetta, josta tietäisin, että just sinä haluat. Kun et anna, päättelen, että et halua.
Ei ollut minulta, mut onnea projektiin!Koiranpennun, ja lapsen. On ajankohtainen nyt. Sivusta varmaan.
Et ole kysynyt etkä luvannut laittaa viestiä, jos tulisi pitävä tunniste. On aika paljon helpompi laittaa tänne tunniste kuin laittaa se viesti.Ethän itsekään anna
Meidänkään viime tapaamisesta ei tiedä kukaan muun mun elämässä kuin hän. Hänestäkään ei tiedä kukaan mun läheisistä.Esimerkiksi meidän viimeisintä kohtaamista ei tiedä kukaan muu tässä maailmassa. Olisi helppo kertoa siitä, jotta tietäisin, että sinä kaipaat ja haluat mun ottavan yhteyttä.
Mun mielestä viesti on helpompi laittaa jos täällä on vedenpitävä tunnistekeskustelu, mutta eipä sellasia synny ja koen vaikeeksi aloittaaEt ole kysynyt etkä luvannut laittaa viestiä, jos tulisi pitävä tunniste. On aika paljon helpompi laittaa tänne tunniste kuin laittaa se viesti.
Niinpä niin. Ensin pitää tehdä itselleen selväksi, mitä haluaa. Kerro, jos joskus tiedät.Mun mielestä viesti on helpompi laittaa jos täällä on vedenpitävä tunnistekeskustelu, mutta eipä sellasia synny ja koen vaikeeksi aloittaa
Kerro huomenna vauvalla. Siellä sen voi poistaa jälkiköteen.Meidänkään viime tapaamisesta ei tiedä kukaan muun mun elämässä kuin hän. Hänestäkään ei tiedä kukaan mun läheisistä.![]()
Selvä.Kaipaan miestä. Ollaan myös sen ikäisiä, että lapsia ei ehdi tulla.
Ei ole tarpeen, kunhan vastsin sinulle, kun teki mieli kirjoitella. Koko päivä enemmän tai vähemmän mennyt opinnoissa, niin välillä sitä haluaa kirjoittaa jotain ihan muuta.Kerro huomenna vauvalla. Siellä sen voi poistaa jälkiköteen.
Miksi otit sen noin? Mähän haluan. Vastasin just tuohon aiheeseen, että voisin lapsen haluta mutten koiraa. Tiedän kyllä mitä haluan. Ei vaan vaikuta siltä että mikään on molemminpuolista kun yksin täs oon la-iltana.Niinpä niin. Ensin pitää tehdä itselleen selväksi, mitä haluaa. Kerro, jos joskus tiedät.
Tiedätkö mitä itse haluat?Toteutusta kohti on paha työskennellä, jos en edes tiedä, mitä haluat. Tuntuu, että yhtenä päivänä yhtä ja toisena toista.
Täällä kerrottuna sen tietävät matti, maija,jonne ja kaikki örkit. Eli sen kerronnan voi tehdä vain kerran, ja sen jälkeen on toimittava heti ja välittömästi, koska se on sitten paljastettu ja "kaikkien# tiedossa.Ikuisesti. Sitten on vielä tekoäly.Esimerkiksi meidän viimeisintä kohtaamista ei tiedä kukaan muu tässä maailmassa. Olisi helppo kertoa siitä, jotta tietäisin, että sinä kaipaat ja haluat mun ottavan yhteyttä.
Voisit olla minä.Miksi otit sen noin? Mähän haluan. Vastasin just tuohon aiheeseen, että voisin lapsen haluta mutten koiraa. Tiedän kyllä mitä haluan. Ei vaan vaikuta siltä että mikään on molemminpuolista kun yksin täs oon la-iltana.