V
vierailija
Vieras
Varmasti ois fiksua mu(i)llekin.Kaipa tässä alkaa olla aika kerätä kimpsut ja kampsut ja laittaa pillit pussiin.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Varmasti ois fiksua mu(i)llekin.Kaipa tässä alkaa olla aika kerätä kimpsut ja kampsut ja laittaa pillit pussiin.
Sinä se siis olet. Arvelin jo joskus kauan sitten, mutta en uskonut. Kaikenlaista.
On täysin normaalia painaa avonainen suu kauniin naisen peppureiälle ja ottaa sieltä polttavia kaasuja suoraan suuhun. Uskokaa nyt!!!Tänäänkin oli ihan kuin minuun kohdistettuja trollauksia joltain työkaverilta ja tai kaivatultaLOL
Oisit ohittanut mut heti alkuunsa. Kivat leikit sulla.Varmasti ois fiksua mu(i)llekin.![]()
Ne on sama henkilö.Kaunosielun suuri rakkaus paljastuu koprofiiliksi. Onko mitään surkuhupaisampaa?
No, minä en ainakaan ole kakkaorientoitunut.Ne on sama henkilö.
Tämä voisi olla minulle. Kaipaan naista.Kaipaan miestä. Ollaan myös sen ikäisiä, että lapsia ei ehdi tulla.
Niinpä. Vaan kun tämä on anonyymiketju.Tämä on ihan järjetöntä ilman tunnisteita.
Harva meistä on, luultavasti ei edes aiheesta jankkaava peikko.No, minä en ainakaan ole kakkaorientoitunut.![]()
Toivottavasti saat unen päästä kiinni. Mukavaa aamuyötä siihen saakka ja sitten kauniita unia.Hitto, kun menin nukkumaan päikkärit. Nyt en sit saa lainkaan unta. Pöh!![]()
Nyt yötä myöten? Menossa nukkumaan metsään? Hyvää yötä.Täytyy pakata reppu selkään ja toivoa, ettei olisi vastatuulta.n