Lähettääkö teidän lapset kirjeen Joulupukille?

Scarlett O Harava

Tunnettu jäsen
17.08.2004
61 304
187
63
Mun likka ei ole vielä ikinä Joulupukille laittanut kirjettä, mutta ajattelin jos tänä vuonna laittaisi.

Mutta tuleeko tuollaiseen kirjeeseen vastausta? Vai pitääkö tilata se kirje mitä täällä myyvät?
http://www.santatelevision.com/letterfi/index.html

mä kirjotin aina itte lapsille kun ne oli pieniä. silleen henkilökohtasesti "olet ollut mukava pikkusisko mutta huonettasi saisit pitää siistimpänä" jne. täydestä meni ja oli jotenkin kivampi kuin se mainosposti mistä joutuu vielä ylimääräistä maksamaan. pieni vaiva, iso ilo!

Meillä ei lähetetä mutta jos tuon ostaa niin siihen saa vastauksen ennen joulua,mutta jos vain lähettää kirjeen pukille niin vastaavat mutta vastaus voi tulla tyyliin vasta vaikka ensi kesänä.Meillä laitettiin viime vuonna tavallinen kirje vain ja siitä tuli huhtikuussa sitten vastaus.Tai ei se mikään vastaus ollut vaan se sellainen pukin kirje mitä ne kaikille laittaa.

Alkuperäinen kirjoittaja :
mä kirjotin aina itte lapsille kun ne oli pieniä. silleen henkilökohtasesti "olet ollut mukava pikkusisko mutta huonettasi saisit pitää siistimpänä" jne. täydestä meni ja oli jotenkin kivampi kuin se mainosposti mistä joutuu vielä ylimääräistä maksamaan. pieni vaiva, iso ilo!

samoin, ja postilaatikossa oli omalla niellä postia ja joku joulupukin kuva postimerkkinä.

Meillä lapset (myös 12 v) kirjoittavat. Kirjeet laitetaan pihakatokseen ja lyhty viereen, että tontut näkevät.

Aamulla kirjeet ovat kadonneet, ja lyhdyn vieressä on kirjapaketti terveisenä tontuilta.

Yhteistyössä