Lähihoitaja!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Olen työskennellyt leikkikenttäohjaajana, päiväkodilla, pph:na ja vanhainkodilla. Nyt ajattelin laittaa paperit taksin puhelinvastaajaksi, siihen vaadittiin lähihoitajan tutkintoa.

Työttömänä..Meillä päin niin paljon valmistuu lähihoitajia,että joka paikkaan kauheasti hakijoita,ei ole minulla tärpännyt vielä,vaikka hyvät paperit jne.Että se siitä työvoimapulasta..

Alkuperäinen kirjoittaja työtön :
Työttömänä..Meillä päin niin paljon valmistuu lähihoitajia,että joka paikkaan kauheasti hakijoita,ei ole minulla tärpännyt vielä,vaikka hyvät paperit jne.Että se siitä työvoimapulasta..

Kuule, näin oli mullakin, mut muutin sitten töiden perässä muualle perheeni kanssa. Täällä missä nyt asutaan, huutava pula lähihoitajista. Vakipaikan sain vaikkei työkokemusta ollut.

Alkuperäinen kirjoittaja turhavalittaa:
Alkuperäinen kirjoittaja työtön :

Kuule, näin oli mullakin, mut muutin sitten töiden perässä muualle perheeni kanssa. Täällä missä nyt asutaan, huutava pula lähihoitajista. Vakipaikan sain vaikkei työkokemusta ollut.

Ja minä taasen kävelin suoraan dementiakodille, menin soittaa summeria kodin johtajan huoneeseen, pääsin sisään ja kysyin töitä. Meni 12 tuntia niin soitti että tarttis aputyövoimaa ja niin pääsin sisään sinne, töitä tehnyt sinne jo kahdeksan vuoden ajan, ihan miehen kotonaolon mukaan 0-45 tuntia viikossa. Työvoimapula on kyllä meitin dementiakodissa ainakin, ovat kosiskelleet mua vakituiseen ilta-yö-vuoroon parikin kertaa, mutten usko edelleenkään että jaksaisin, kun nuo muksut ovat kotihoidossa.

Yhteistyössä