V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja voi ei:Ketä kiinnostaa oikeesti lähärin hommat?
Alkuperäinen kirjoittaja hei:mitä ootte vastanneet, kun pitää perustella, miksi juuri sinä?
Alkuperäinen kirjoittaja näin :Alkuperäinen kirjoittaja voi ei:Ketä kiinnostaa oikeesti lähärin hommat?
no sitä minäkin ihmettelen.. varsinkin jos ollaan sitten vaatimassa heti parempaa palkkaa ja valittamassa työolosuhteista.
Alkuperäinen kirjoittaja Miina:Alkuperäinen kirjoittaja voi ei:Ketä kiinnostaa oikeesti lähärin hommat?
Sun ei kannata tulla vanhaksi..
Alkuperäinen kirjoittaja lähäriksi tahtova :):Alkuperäinen kirjoittaja Miina:Alkuperäinen kirjoittaja voi ei:Ketä kiinnostaa oikeesti lähärin hommat?
eikä käydä hammaslääkärissä, viedä lapsia päiväkotiin, tarvita kodinhoitajaa jne jne.
Alkuperäinen kirjoittaja Silvia Logo:Psykologi saattaa tarkertua johonkin esim. ylipainoon ja olla piikikäs. Silloin kannattaa vaan pysyä maltillisena.
Niin ja edelleen ihmettelen ketä oikeasti kiinnostaa lähärin hommat. Mua ei sais sitten millään harkittemaankaan sellaista hommaa. Mutta antaa niitten hoitaa kakkahommat jokka tosiaan tyytyy siihen. Joten tervetuloa vaan vaihtamaan mun vaipat kun vanhainkotiin joudun =)Alkuperäinen kirjoittaja Silvia Logo:Alkuperäinen kirjoittaja lähäriksi tahtova :):Alkuperäinen kirjoittaja Miina:Alkuperäinen kirjoittaja voi ei:Ketä kiinnostaa oikeesti lähärin hommat?
eikä käydä hammaslääkärissä, viedä lapsia päiväkotiin, tarvita kodinhoitajaa jne jne.
Eikä kannata sairastua koska et voisi mennä ta:lle tai sairaalaan.
Alkuperäinen kirjoittaja voi ei:Niin ja edelleen ihmettelen ketä oikeasti kiinnostaa lähärin hommat. Mua ei sais sitten millään harkittemaankaan sellaista hommaa. Mutta antaa niitten hoitaa kakkahommat jokka tosiaan tyytyy siihen. Joten tervetuloa vaan vaihtamaan mun vaipat kun vanhainkotiin joudun =)Alkuperäinen kirjoittaja Silvia Logo:Alkuperäinen kirjoittaja lähäriksi tahtova :):Alkuperäinen kirjoittaja Miina:Alkuperäinen kirjoittaja voi ei:Ketä kiinnostaa oikeesti lähärin hommat?
Eikä kannata sairastua koska et voisi mennä ta:lle tai sairaalaan.
No mikä sua siinä niin kiehtoo?Alkuperäinen kirjoittaja Sankkuli:Alkuperäinen kirjoittaja voi ei:Ketä kiinnostaa oikeesti lähärin hommat?
Minua. Onneksi pääsen opiskelemaan sitä lokakuusta lähtien.
Mikä ihme sua oikeen riepoo?
Alkuperäinen kirjoittaja voi ei:No mikä sua siinä niin kiehtoo?Alkuperäinen kirjoittaja Sankkuli:Alkuperäinen kirjoittaja voi ei:Ketä kiinnostaa oikeesti lähärin hommat?
Minua. Onneksi pääsen opiskelemaan sitä lokakuusta lähtien.
Mikä ihme sua oikeen riepoo?
Alkuperäinen kirjoittaja V:Joo... eli noissa ryhmäkeskusteluissa annetaan sattuma aiha ja siitä pitää keskustella. En muista oliko siinä joku tarkka aika kauanko sai keskustella, mutta siinä katotaan et kuka puhuu eniten ja monipuolisimmin. Esim jos aiheena olis toi rahan keräys, niin siinä katottas et kenellä on eniten ja monipuolisimmin ideoita.
Alkuperäinen kirjoittaja voi ei:Niin ja edelleen ihmettelen ketä oikeasti kiinnostaa lähärin hommat. Mua ei sais sitten millään harkittemaankaan sellaista hommaa. Mutta antaa niitten hoitaa kakkahommat jokka tosiaan tyytyy siihen. Joten tervetuloa vaan vaihtamaan mun vaipat kun vanhainkotiin joudun =)