Lähihoitajat!! Palkka-asiaa...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hoitajaksiko
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hoitajaksiko

Vieras
Onko palstalla lähihoitajia? Millaisia palkkoja te suunnilleen saatte? Olen vaihtamassa alaa ja lähihoitajan koulutus tuntuu itselle läheiseltä, lapsiin haluaisin erikoistua, tosin vanhushoito kiinnostaa myös kovasti!

Olisi kiva kuulla, että millaisia palkkoja lähihoitajat nykyään saavat :) Ja työskenteletkö kunta- vai yksityissektorilla, päivä- vai vuorotyö?

Kiitos :)

Ihan kivoja palkkoja :) Mä työskentelen nyt "toimistossa", asiakaspalvelussa ja palkka on 2398e/kk, mutta se stressin määrä ja työn kuormittavuus ei ole missään suhteessa palkkaan... saisi olla palkka jotain 3000e luokkaa, että sitä jaksaisi päivästä toiseen...

Eli uudelleen koulutus mielessä ja mielekkäämpi työ sitten sen perässä :)

olen vasta opiskelija eli palkasta -10% saan nyt kesästä kun meen töihin. olisko se sitten mulla ollu 1650e/kk plus lisät, kolmivuoroa tuun tekemään kunnallisella. sillon palkka nousee ainakin 2000e/kk.

muoks. ja turkulainen olen. tehyyn kun kuulun niin palkka ei saa tota huonompi ollakaan. lukee tehyn sopimuksessa.

Kiitos teille kaikille, jotka kommentoitte palkka-asiaa :)!
Kyllä tää alkaa nyt olla aikalailla selvää pässinlihaa, nämä teidän viestit vain varmistavat ajatuksiani!
Kyllä meikäläinen alkaa laitella hakupapereita koulunpenkille :) Alanvaihto saa nyt ihan oikeasti tulla !

Mukavaa kevään odotusta kaikille!

Alkuperäinen kirjoittaja hoitajaksiko:
Kiitos teille kaikille, jotka kommentoitte palkka-asiaa :)!
Kyllä tää alkaa nyt olla aikalailla selvää pässinlihaa, nämä teidän viestit vain varmistavat ajatuksiani!
Kyllä meikäläinen alkaa laitella hakupapereita koulunpenkille :) Alanvaihto saa nyt ihan oikeasti tulla !

Mukavaa kevään odotusta kaikille!

mikä olet nyt ammatiltasi?

Yhteistyössä