Lähihoitajat!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kiinnostaa ala
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Pidän kyllä. Tosin suurena haaveenani on kätilön koulutus eli jatko-opintojen pariin on aikomus hakeutua...
Oon työskennellyt enimmäkseen kirurgian ja sisätautien osastoilla, vanhainkodissa ja kotihoidossa. Kirurginen ja kotihoito ovat eniten mun "alaani" :)

Vanhusten parissa tein ennen kuin sain lapsia.... tykkäsin työstä tosi paljon, mut tällä hetkellä en voisi kuvitellakaan tekeväni hoitsun töitä: 1)vuorotyö ja pienet lapset yhdessä ei kuulu meidän elämäämme nyt 2) palkka on ihan hanurista 3)kouluttauduin jo uuteen ammattiin, jossa siis päivätyö ja melkein tuplapalkka

Niin epäreiluu kuin onkin, olisin tykännyt työstä mutta en sen mukanaan tuomista "sivuhaitoista"

Mä en enää tee lh hommia. Nykysin olen sh ja nyt kotona lasten kanssa. Mutta tykkäsin kyllä lh hommista (eipä nuo sh hommat nyt niin erilaisia ole). Hoidin päihdeongelmaisia, vanhuksia ja mielenterveysongelmaisia. Luin eteenpäin siksi, että halusin sairaalatyöhön ja muutenkin päivittää tietojani. Silloin kun alotin sh opiskelut ei meilläpäin oikein haluttu lähihoitajia sairaalalle. Nyt se on toki muuttunut jo jonkun verran.

Yhteistyössä