Lahja anopilta - esiliina ja puukengät

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Äiti 28
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

Äiti 28

Vieras
Tuli sitten anopilta lahjaksi esiliina ja valkoiset puukengät. Puukkarit on sinällään ihan nätit vaikka eivät ehkä ihan mun tyyliä. Pitääkö noita nyt käyttää, kun anoppi on kyllässä? Vai mieten tekisit?

Mikäs se sielä vetää herneenpalkoja nenään... Tottakai kaikki maatalon emännät pukeutuu essuun ja puukenkiin, kädessä on yleensä kaulin ja ulkonäkö muistuttaa Justiina Puupäätä.

[QUOTE="vieras";27226539]Mä ainakin tykkäisin puukengistä ja voihan sitä essua käyttää muutkin perheenjäsenet.
Miksi sait lahjan anopilta? Oliko sulla syntymäpäivä?[/QUOTE]

Noh, tuo esiliina ei taida oikein miehelle mennä, on sen verran naisellinen malli ja lapsille aika monta vuotta vielä liian iso. Syntypäivähjaksi sain.

[QUOTE="tiuku";27226598]Mikäs se sielä vetää herneenpalkoja nenään... Tottakai kaikki maatalon emännät pukeutuu essuun ja puukenkiin, kädessä on yleensä kaulin ja ulkonäkö muistuttaa Justiina Puupäätä.[/QUOTE]

En minä ottanut hernettä nenään. En vaan tiennyt moista asiaa.

Minä sain appiukolta lahjaksi lypsyjakkaran. Nyt aina kyläilessä menee appi kontilleen ja kysy haluaisinko lypsää sonnia! Ällöttää koko ukko.

Seuraavan kerran kun tekee noin, niin pyörittelet silmiä ja sanot viattomasti että sittenhän pitäisi olla ensinkin se sonni. Kun mä näen täällä vaan isomahaisen kuohilaspässin mäkättämässä, persreikä pystyssä tossa mun tuolin päällä

[QUOTE="Siiri";27226912]Ei kai siitä haittaakaan ole vaikka jonkun kerran niitä käytät..tulee anopille hyvä mieli[/QUOTE]

Läpsyttelet menemään pelkässä essussa ja puukengissä perse vilkkuen. Välillä nostat essua anopin kohdalla ja toteat "pillu sanoo päivää". Kyllä anoppi ilahtuu!

• Tykkää
Reactions: Minuli
[QUOTE="vieras";27226613]No jos anoppi antaa sulle lahjaksi yöpaidan, niin pitääkö sun vetää se päällesi aina kun anoppi on kylässä?[/QUOTE]

Minusta yöpaita on eri asia, kuin käyttövatteeksi tarkoitettu lahja.

Esiliina käyttövaate? No jos sattuu tekemään juuri sillä hetkellä jotakin roiskuvaa ruokaa :D Mä rakastaisin puukkareita ja essuja ei ole koskaan liikaa, meinaan meillä niitä tulee käytettyäkin, kummasti oikeasti vaatteet jää ilman roiskeita kun laittaa hellan ääreen essun eteensä. Niin ja kun tykkään pukeutua mustaan, niin eipä tuu jauhojälkiä leipoessa! En mä kyllä essua edessäni pidä enää sen jälkeen kun ruuat / leipomiset tehty, että meinasitko koko anopin vierailun sillä kulkea...? Vähän kuin pitäis sadetakkia sisälläkin...

Yhteistyössä