Lahjavinkkejä, 57v miehelle

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras??
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras??

Vieras
Pitäisi keksiä isälle lahja, mutta kun ei niin ei. Harrrastaa kesämökkiä oheistoimintoineen, ja osaa varmasti valita mieleisensä kalastushärvelit, grillauskihvelit, veneilytarvikkeet yms. parhaiten itse. On suht tarkka materiasta ja kun on varaa valita, niin helposti mun tulisi ostettua sellaista mikä ei sitten todellisuudessa pääse käyttöön (kun ei tarvitse käyttää melko hyvää vaan voi vapaasti ostaa just sitä mitä haluaa). Joskus on jotain pyjamaa tai kylpytakkia ostettu, mutta vaatetta en hankkisi. Lahjakortit on ihan vitsi (kun omat kuukausiansiot on kotihoidon tuki ja isän palkka alkaa vitosella, niin sellainen lahjakortti mihin mulla on varaa on lähinnä molemmille osapuolille kiusallinen), alkoholijuomat ei sovi meidän historiaan. Itsetehtyä... njaa, en ole varma arvostaisiko isä itse nyhrättyjä villasukkia niin paljon että se olisi kolmen pienen lapsen kotiäitinä vaivan arvoista :)

Tuleeko mieleen jotain?

Iso halaus ja suukko. Tai pelkkä onnentoivotus.

Mä en ihan ymmärrä omien vanhempien lahjontaa. Pyöreillä tietysti, mutta noilla "välivuosilla" en niin pidä väliä.

Mieluisan lehden vuosikerta? Laadukkaat nahkahanskat talven varalle? Nahkainen vyö?

Tosin luulen kyllä, että itsetehdyt villasukat, lastenlasten taiteilema taulu ja onnittelukortti olisivat kuitenkin ne mieluisimmat :) Ainakin oma isäni, jolla ei materiasta myöskään ole pulaa, arvostaisi näitä kaikkein eniten halauksen ja pusun kera annettuna.

Täs asiassa ei ole kahta sanaa. Koska yksikin riittää.

Itsetehty.

Vaikka ne villasukat. Jos vaikka saat lapsesikin ne kirjomaan, niin sit siinä on Mintun ja Villenkin kädenjälki.

Monet lahjat annetaan tarpeeseen. Se on eri asia. Jos isälläsi on kaikki tarvitsemansa ja varaa itte hankkia mitä puuttuu, eikä hän tahdo kerätä tarpeetonta, niin maailmassa ei ole mitään mitä rahalla voisit ostaa. Asiat joita saa rahalla ovat halpoja asioita.

"Helppo ja halpa"- ratkaisu olis vaikkapa printterillä tulostettu ja tiimarin kehyksiin laitettu perhepotretti, mis nuorimmaisella on lappu kaulassaan, et hyvää synttäriä isä/vaari. Tommoisella on suuri mahdollisuus päätyä parhaalle katselupaikalle.

Nimimerkillä viiskymppinen mies jolla kravattihenkarissa aina riippuu isänpäivälahjaksi saatu pahvista ja villalangasta tehty kravatti ja jolla kynätelineenä toimii lempparikahvimukiksi tarkoitettu muki, jonka käsinvärjäys ei sit kumminkaan kestänyt tiskiä.

Yhteistyössä