Lahjavinkkejä kaivataan

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja taustalla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
laita tytölle oma tili pankkiin, johon on vanhemmilla nosto-oikeus tai sitten nosto-oikeus on vain tytöllä, kun täyttää esim. 18.v. Jälkimmäisellä tavalla kertyy tytölle mukava summa vaikka autokoulua varten. Näin ei ainakaan kerry turhaa tavarakrääsää nurkkiin. Jos haluat silti vielä muistaa konkreettisestikin lasta, niin voihan sitä jotain pientä ostaa. Itse oon toiminut näin ja vanhemmat on tykänny, eikä lapsetkaan oo kyselly mitään-pieni konkreettinen muistaminen on riittänyt ja loput siitä summasta jonka "sijoitan lapseen" on hänen omalla tilillään. Tässä yksi ehdotus :)

valokuvat(suurennokset)on aina mukavia lahjoja ja niistä jää lahjan saajan seinälle kiva muisto..ja valokuvista voi nykyään teetettää kaikenlaista..vaatteista tyynyihin ym.
tai muumimukien tms.keräily

Ja tilille tulee aina käyttöoikeus lapsen huoltajille.

Itse en kannattaisi tiliä ja ärsyttää ihmiset, jotka antaa lapselle rahaa, kun ei lapsi siitä mitään ymmärrä (ok vanhukset, jotka antaa rahaa vanhemmalle ja sanovat, että osta jotain häneltä lapselle).

Lahjaideoita, jotka eivät ole leluja (isommista kannattanee kysyä vanhemmilta, mitä haluavat):
- Lasten astioita, esim. muumiastiat ja -ruokailuvälineet
- Lasten lakanat, pyyhkeet, essu
- Lasten työkalut, esim. leivontavälineet, oikeat pienet puutarhatyökalut, kottikärryt tms.
- Urheiluvälineet: sukset, luistimet, polkupyörä
- Pelit, kesäiset ulkopelit (kahluuallas, kengurupallo, mailat ja pallo, kroketti, hyppynaru, hulahulavanne...)
- Vaatteet
- Kirjat, CD-levyt, videot
- Lastenhuoneen huonekalut: pöytä, tuolit, keinutuoli, nojatuoli, matto, hylly,...

Yhteistyössä