J
joulukaniini
Vieras
Eli mitä joululahjoja annatte miehelle, isälle, veljille? Jotain ideaa vielä kaipaisin, naisille on paljon helpompi keksiä.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Kaiutin:Mä laitoin eilen harmaana yhteen ketjuun itse keksimäni huippulahjaidean (toimii meillä) nimimerkillä Hanna. Ketjussa kyseltiin nimenomaan lahjaa miehelle. Voin toistaa sen tässä, jos ette jaksa kaivaa.
Tarvitset siis huumorintajuisen miehen lisäksi kauniita askartelutarvikkeita. Askartele lahjakortti, jossa on kymmenen kaksikirjaimista irrotettavaa lipuketta, jotka voi repäistä pois käytön jälkeen. Keksi kirjaimet, ne voivat olla mitä vain. Esim. HT, KL, SO, PS. Ja miehen pitää keksiä niillä kirjaimilla jotakin hommaa, jonka vaimo toteuttaa. Riski on aina olemassa, ja seikkailumieltä tarvitaan. Olin itse varma, että meillä tuo PS menee "paidan silitykseksi", mutta mies keksi piruuksissaan, että haluaa peppuseksiä![]()
Rahaa ei mene, ja joulumieli on taattu. Tosin esimerkiksi appiukollehan tuo käy myös, koska tuskin appi nyt mitään seksipalveluksia kyselee. Hänen kohdallaan voisi tulla kyseeseen esim KU, IP (koiranulkoilutus, ikkunanpesu tmv.) tai mikäli lahjan saaja itse keksii kirjaimista jotakin enemmän tarpeitaan vastaavaa, aina parempi.
Alkuperäinen kirjoittaja papukaijan ruokottomat puheet:Viinaksia, kylpytakki, aamutossut..
Alkuperäinen kirjoittaja sef:Mä ostin miehelle joululahjaksi kylpytakin, lahjakortin hierontaan, rasian lakritsaa, tölkin lonkkua ja sellaisen kiven, joka pakastetaan ja sitten se otetaan saunaan ja siihen laitetaan se lonkku joka pysyy kylmänä.
Alkuperäinen kirjoittaja Iida:Alkuperäinen kirjoittaja sef:Mä ostin miehelle joululahjaksi kylpytakin, lahjakortin hierontaan, rasian lakritsaa, tölkin lonkkua ja sellaisen kiven, joka pakastetaan ja sitten se otetaan saunaan ja siihen laitetaan se lonkku joka pysyy kylmänä.
oisit antanu sille raukalle kerrankin hellän halauksen. sitä halataan niin harvoin.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Iida:Alkuperäinen kirjoittaja sef:Mä ostin miehelle joululahjaksi kylpytakin, lahjakortin hierontaan, rasian lakritsaa, tölkin lonkkua ja sellaisen kiven, joka pakastetaan ja sitten se otetaan saunaan ja siihen laitetaan se lonkku joka pysyy kylmänä.
oisit antanu sille raukalle kerrankin hellän halauksen. sitä halataan niin harvoin.![]()
Peesi! Ihan miesparka...
Alkuperäinen kirjoittaja sef:Niin ja isälle lähtee jakoavain ja pullo viskiä.
Alkuperäinen kirjoittaja sef:Niin ja isälle lähtee jakoavain ja pullo viskiä.
Alkuperäinen kirjoittaja sef:Mikä ihmeen halausfetissi teillä nyt yhtäkkiä on?![]()