D
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja s:Alkuperäinen kirjoittaja SocialButterfly:en mitään..en todellakaan.
Miksi? Tai ymmärrän jos ei vaan ostella lahjoja mutta tuo EN TODELLAKAAN kuullostaa aika karulle
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:annamme molempien vanhemmille tiedon siitä, että joululahjarahat on ohjattu sinne missä niitä tarvitaan, eli joulukeräykseen...Kaikilla on jo kaikkea,joten turha enempää ostaa..![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp-:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:annamme molempien vanhemmille tiedon siitä, että joululahjarahat on ohjattu sinne missä niitä tarvitaan, eli joulukeräykseen...Kaikilla on jo kaikkea,joten turha enempää ostaa..![]()
Hmm, tuo voisi kyllä olla isäni vaimolle hyvä lahja.On maailmanparantaja-tyylinen ihminen,
Alkuperäinen kirjoittaja TiiaNooraMarjaLeena:. Olisi kyllä jotenkin tosi outoa ostaa vanhemmille jotain![]()
Alkuperäinen kirjoittaja TiiaNooraMarjaLeena:Siis ihan tosissaanko teidän vanhemmat haluaa lahjaksi kaikkea tuota krääsää (suklaata, leffalippuja, dvd-levyjä yms.?
Eikö vanhemmat jo voisi ostaa kaupasta itse itselleen kaikea mitä tarvitsee?
Itse en koskaan anna ostolahjoja vaan ainoastaan jotain itse leivottua tai lapsen askartelemaa tms. Eikä minun vanhemmat edes ottaisi vastaan ostolahjoja vaan saavat itse kyllä kaupasta jos tarvitsevat. Olisi kyllä jotenkin tosi outoa ostaa vanhemmille jotain![]()
Alkuperäinen kirjoittaja TiiaNooraMarjaLeena:Siis ihan tosissaanko teidän vanhemmat haluaa lahjaksi kaikkea tuota krääsää (suklaata, leffalippuja, dvd-levyjä yms.?
Itse en koskaan anna ostolahjoja vaan ainoastaan jotain itse leivottua tai lapsen askartelemaa tms. Eikä minun vanhemmat edes ottaisi vastaan ostolahjoja vaan saavat itse kyllä kaupasta jos tarvitsevat. Olisi kyllä jotenkin tosi outoa ostaa vanhemmille jotain![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Silmukka-:Alkuperäinen kirjoittaja TiiaNooraMarjaLeena:. Olisi kyllä jotenkin tosi outoa ostaa vanhemmille jotain![]()
Musta on taas on outoa jos ei tykkää antaa jouluna lahjoja lähimmäisilleen tai kokee muiden antamiset tyhmänä asiana.
Me ei kyllä tavaraa yleensä anneta vaan just joku lahjakortti ravintolaan, kylpylään...
Kysehän on siitä että haluaa ilahduttaa vaikkapa sillä suklaarasialla ja elokuvalla.
Alkuperäinen kirjoittaja Mea:Alkuperäinen kirjoittaja TiiaNooraMarjaLeena:Siis ihan tosissaanko teidän vanhemmat haluaa lahjaksi kaikkea tuota krääsää (suklaata, leffalippuja, dvd-levyjä yms.?
Mä en kyllä puhuisi käyttötavaroista yms. (suklaa, leffaliput, dvd... ) krääsänä. Itse olisin erittäin tyytyväinen, jos saisin läheisiltäni lahjoja, jotka eivät varmasti jää kaapin pohjalle pölyttymään, vaan oikeasti tulevat käyttöön. Toki muutkin lahjat kivoja - ajatus tärkein![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp-:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:annamme molempien vanhemmille tiedon siitä, että joululahjarahat on ohjattu sinne missä niitä tarvitaan, eli joulukeräykseen...Kaikilla on jo kaikkea,joten turha enempää ostaa..![]()
Hmm, tuo voisi kyllä olla isäni vaimolle hyvä lahja.On maailmanparantaja-tyylinen ihminen, kun taas äitini kyynisempi tapaus.
Mutta juu, pitääpä miettiä tuota.
Alkuperäinen kirjoittaja Annette-79:Alkuperäinen kirjoittaja Silmukka-:Alkuperäinen kirjoittaja TiiaNooraMarjaLeena:. Olisi kyllä jotenkin tosi outoa ostaa vanhemmille jotain![]()
Musta on taas on outoa jos ei tykkää antaa jouluna lahjoja lähimmäisilleen tai kokee muiden antamiset tyhmänä asiana.
Me ei kyllä tavaraa yleensä anneta vaan just joku lahjakortti ravintolaan, kylpylään...
Kysehän on siitä että haluaa ilahduttaa vaikkapa sillä suklaarasialla ja elokuvalla.
Minä tykkäisin antaa lahjoja, mutta meillä on sovittu, että Jouluna lahjotaan vain lapset.
Alkuperäinen kirjoittaja simppu:Toisille mm. digikamera ja toisille liput teatteriin. Lapsenlapsen kehystetty sukelluskuva myös molemmille![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Silmukka-:Alkuperäinen kirjoittaja Annette-79:Alkuperäinen kirjoittaja Silmukka-:Alkuperäinen kirjoittaja TiiaNooraMarjaLeena:. Olisi kyllä jotenkin tosi outoa ostaa vanhemmille jotain![]()
Minä tykkäisin antaa lahjoja, mutta meillä on sovittu, että Jouluna lahjotaan vain lapset.
Mutta eihän silloin sinusta ole outoa antaa aikuisille lahjoja jos kerta näin haluaisit tehdä.
Meillä annetaan paljon lahjoja kaikille, toteutetaan sellaisia isompia haaveita aina jouluisin. Voisinhan nytkin mennä kauppaan ja ostaa miehelle mitä kovasti tarvitsee mutta mukavampihan se on kääriä pakettiin ja jouluna availla.
Samoin minä tiedän saavani kaikkea ihanaa toivomaani sitten aattona kauniissa paketissa vaikka voisin nyt lampsia toki itsekin kauppaan ostamaan. Ei me krääsää tai tarpeetonta hankita vaan toiveita toteutellaan, siitä tulee aika hyvä mieli.
Onko se sitten materialistista vai ei niin en osaa ottaa kantaa mutta ihana joulutunnelma meillä aina on :heart: