Lähtee järki lasten kanssa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja burnout
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vinkki:
Alkuperäinen kirjoittaja pihalle:
4 ja 6 ovat nuo isommat muksut. Me ulkoillaan aina aamupäivät, mut sitten kun vauvan päiväunien aika. Ni nuo ei vaan osaa olla hiljaa, tappelu tulee ihan joka asiasta. Tuo 6v. nyt osaakin olla hiljaa, mut ei 4v.

Meillä on isommat pihalla ja taapero nukkuu hälärin kanssa sisällä. Mä nautin sen kupposen siellä sitten :) Tietty kerrostalos ei toimi.

Hyvällä ilmalla nuo isommat onkin pihalla, mut sit ne ravaa jatkuvasti sisällä millon milläkin asialla ja huutelevat ovelta millon mitäkin. JA edelleen mun täytyy tehdä niitä kotitöitäkin, ei aikaa istuskella pihalla lasten kanssa just sillon.

tee kotityöt kun vauva hereillä ja kun nukkuu, niin ota rennosti!!

Millä mä teen ne kun pitää kanniskella sitä.

Kantoliina tai -reppu.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Olisko sulla mahdollisuus ottaa vaikka Väestöliitosta hoitaja muutamaksi tunniksi auttamaan? Se maksaa noin 15 euroa tunti ja siitä saa kotitalousvähennyksen. Saisit vähän apua arkeen.

No ei kyllä ole. ja siivoojaa tänne enemmän tarvittais.

No ota se siivooja! :) Ja kyllähän voi tehdä niin että se hoitaja on lasten kanssa ja sinä teet kotihommia.

Otat asennevaihdoksen itsellesi. Kaikki, mitä täällä muut ehdottavat, eivät käy? Ärtymällä lapsiisi sat ne kyllä vielä suuremmin kiukuttelemaan. Helppo ohje ja niin helvatin vaikea noudattaa, tiedänhän toki sen, muttakun ei ne siitä itsestään muut, vaan itseltä vaaditaan ne teot!

Yhteistyössä