Lähteekö rasvakeittimestä tuleva haju pois jos paistaa liesituulettimen alla?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras."
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras."

Vieras
Kamala öljyn käry tullut, olen siis paistanut ihan tiskipöydällä. Vähenisikö käry jos liesituulettimen alla paistaisin, vai leijuuko se haju jokatapauksessa huoneistossa paistamisen jälkeen?

Juhliin siis olen tekemässä munkkeja ja ne pitäisi paistaa hetki ennen vieraiden tuloa, enkä nyt välttämättä haluais sitä kamalaa öljyn hajua tänne just silloin
 
Onko sulla miten vanha rasva? Meinaan, että ei meillä kyllä se öljy ole pahemmin haissut. Toki me tehdään safkat aina liesituulettimen välittömässä läheisyydessä, mutta meillä on semmoinen ihmeellinen tuuletin, joka imee vähän ihan aina...mutta ei siihen mitään supervetoa saa.
 

Yhteistyössä