V
vaikeeta..
Vieras
Mä oon 30 kymppinen nainen ja meillä on perheessä kolme lasta ja mies. Muutettiin miehen kanssa yhteen kun esikoinen syntyi. Nyt lapsia on siunaantunut kolme, ollaan oltu 6vuotta saman katon alla ja perhe-elämä täyttä h*******ä.. Alkuun se lähti siitä, että mies alkoi riidan aikana kimpaantuessaan ottamaan mua korvasta kiinni ja säikähdin ja hiljenin ja riitä "loppui", kun en uskaltanut enää siihen osallistua. Vuosien varrella tuo korvan puristus muuttui hiuksista repimiseen, tönimiseen, henkiseen väkivaltaan, vaatteista repimiseen ja lopulta mies tänään löi mua selkään. Mies kimpaantuu pienistäkin asioista ja suuttuessaan "kostaa" minulle, vaikka en olisi "ongelmaan" lainkaan syyllinen. Puhuttu on. ei auta. Mies ei juuri kadu, vaan näkee asian niin että mua täytyy kouluttaa ja pysyn nöyränä, kun hän on perheen pää, mies talossa. Mies tekee tätä myös lasten nähden eikä välitä että lapset näkevät. Tästä on tullut ongelmia, etenkin esikoisen kanssa, koska hänhän katsoo minulle käyttäytymisen mallin isältään.
On täysin selkeää, ettei elämämme voi jatkua näin. Kaikki kärsivät. Hain kaupungilta vuokra-asuntoa mieheltä salaa ja sellaisen sain. Nyt on enää tää niin kamalan vaikea lähtemisen vaikeus. Miten saan lähdettyä mieheltä salassa? Koska salassaha mun suunnitelmallisesti pitää lähteä, ei tuo mies päästä mua muutoin lasten kanssa lähtemään. Vähän yritin puhua lähdöstä, mutta mies alkoi uhkailemaan lisää, jopa vanhempiani.. Ilmeisesti se on vaan kerättävä tärkeimmät mun ja lasten kamat ja lähdettävä maanantaina aamusta hakemaan uuden asunnon avaimet ja mentävä lasten kanssa siivoamaan uusi asunto ja jäätävä sille matkalle. Onnistuukohan tuo vai tulisiko jollekkin muuta mieleen?
Miksi kirjoitan tänne?
No, koska ystäviä ei mulla juuri ole ja sukulaisilleni en "kehtaa" kertoa, että muhun käydään käsiksi..eikä oikeestaan oo mitään muuta tapaa purkaa sydäntä.
On täysin selkeää, ettei elämämme voi jatkua näin. Kaikki kärsivät. Hain kaupungilta vuokra-asuntoa mieheltä salaa ja sellaisen sain. Nyt on enää tää niin kamalan vaikea lähtemisen vaikeus. Miten saan lähdettyä mieheltä salassa? Koska salassaha mun suunnitelmallisesti pitää lähteä, ei tuo mies päästä mua muutoin lasten kanssa lähtemään. Vähän yritin puhua lähdöstä, mutta mies alkoi uhkailemaan lisää, jopa vanhempiani.. Ilmeisesti se on vaan kerättävä tärkeimmät mun ja lasten kamat ja lähdettävä maanantaina aamusta hakemaan uuden asunnon avaimet ja mentävä lasten kanssa siivoamaan uusi asunto ja jäätävä sille matkalle. Onnistuukohan tuo vai tulisiko jollekkin muuta mieleen?
Miksi kirjoitan tänne?
No, koska ystäviä ei mulla juuri ole ja sukulaisilleni en "kehtaa" kertoa, että muhun käydään käsiksi..eikä oikeestaan oo mitään muuta tapaa purkaa sydäntä.