Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:Santtis santtis santtis!!!!!!!!!! Beef steak Zapata vohveliperunoilla ja bbq-soosilla!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Torero ja El toro! Mut ei santtiksen voittanutta!!
Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:Santtis santtis santtis!!!!!!!!!! Beef steak Zapata vohveliperunoilla ja bbq-soosilla!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Torero ja El toro! Mut ei santtiksen voittanutta!!
el toroon en jalallani astu, vaikka maksettais :kieh: |O
muistelin että coloradohan nyt oli aika jees paikka![]()
santtis jo niin läpikoluttu (käyty syömässä jopa 4 kertaa)
Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:ai.. oltiin parin palstalaisen kanssa siellä toukokuussa ja minusta se sapuska oli hyvää!25? tienoilla kaikki muistaakseni, että saattaahan se olla muutaman euron kalliimpi.
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:Santtis santtis santtis!!!!!!!!!! Beef steak Zapata vohveliperunoilla ja bbq-soosilla!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:ai.. oltiin parin palstalaisen kanssa siellä toukokuussa ja minusta se sapuska oli hyvää!25? tienoilla kaikki muistaakseni, että saattaahan se olla muutaman euron kalliimpi.
![]()
me kans käytiin siellä työporukan kans ja kun kattelin hintoja niin oikestaan mitään kunnollista et saa sen alle 25e..
Söin sen hampurilaisaterian ja se oli ihan ok.
Santtikses saa kuitenki ihan pihviruuan alle 20e kun taas coloradossa se menee reippaasti yli 20e mut jos ei oo pätäkästä kiinni ni mikäjottei!![]()
mä haluun santtikseeeeeenn!!!!
Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:ai.. oltiin parin palstalaisen kanssa siellä toukokuussa ja minusta se sapuska oli hyvää!25? tienoilla kaikki muistaakseni, että saattaahan se olla muutaman euron kalliimpi.
![]()
me kans käytiin siellä työporukan kans ja kun kattelin hintoja niin oikestaan mitään kunnollista et saa sen alle 25e..
Söin sen hampurilaisaterian ja se oli ihan ok.
Santtikses saa kuitenki ihan pihviruuan alle 20e kun taas coloradossa se menee reippaasti yli 20e mut jos ei oo pätäkästä kiinni ni mikäjottei!![]()
mä haluun santtikseeeeeenn!!!!
Mites olis joku Mamma MAria tai Little italy?
heh! santis on hyvä paikka, en sitä kiellä ollenkaan! :attn: nää on vaan näitä mielipide eroja![]()
onkos mitään muuta paikkaa, mikä tulee mieleen? toros on sitten kanssa pois suljettu, sinne kuppilaan en senttejäni vie, omistaja on m**kku :|
Alkuperäinen kirjoittaja anski77:santa fe, el toro ja jonel thai on mun suosikkeja lahdessa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:Alkuperäinen kirjoittaja anski77:santa fe, el toro ja jonel thai on mun suosikkeja lahdessa![]()
missäs tämä tämmöinen? onko minkä hintainen mesta? =)
Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:Alkuperäinen kirjoittaja anski77:santa fe, el toro ja jonel thai on mun suosikkeja lahdessa![]()
se on siin vaparilla.. eli vapaudenkatu 15
Alkuperäinen kirjoittaja anski77:Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:Alkuperäinen kirjoittaja anski77:santa fe, el toro ja jonel thai on mun suosikkeja lahdessa![]()
se on siin vaparilla.. eli vapaudenkatu 15
joo, ja ihan kohtuuhintainen. mun lemppari kanaruoka maksaa jotain 14 ?
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja suosittelen:Pienitalo preerialla. Ihan sika hyvää ruokaa!