lähtisitkö englantiin syksyllä vaikka tämä pandemia homma?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja äiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

äiti

Vieras
oltaisiin lähdössä syyskuussa englantiin, mutta nyt alkaa tulla paniikkia uskaltaako lähteä tuon sikainfluenssan takia.......onko viisasta lähteä??lähtisitkö itse??.....

Alkuperäinen kirjoittaja äiti:
oltaisiin lähdössä syyskuussa englantiin, mutta nyt alkaa tulla paniikkia uskaltaako lähteä tuon sikainfluenssan takia.......onko viisasta lähteä??lähtisitkö itse??.....

en rupea pelkäämään tollasia

ei kai sitä uskalla mihinkään liikkua jos alkaa kaikkea pelätä. joka maassa voi saada ton, suomessakin ni ihan sama..englantiin lähtisin millon vaan :P mieluiten asumaan :P ihana maa hih.

Noh, me täällä mietitään että viittiiko lähteä kesälomalla suomeen kun siellä on sitä sikainfluenssaa paljon enempi kuin täällä, tenava on vasta vuoden vanha ja mä olen raskaana. Et musta jos uskaltaa suomeen jäädä niin kyllä sitten voi makustaakin.

Alkuperäinen kirjoittaja puddighinu:
Noh, me täällä mietitään että viittiiko lähteä kesälomalla suomeen kun siellä on sitä sikainfluenssaa paljon enempi kuin täällä, tenava on vasta vuoden vanha ja mä olen raskaana. Et musta jos uskaltaa suomeen jäädä niin kyllä sitten voi makustaakin.

:D

Lähtisin, kun kyseessä on nimenomaan pandemia niin siltä taudilta ei ole turvassa missään. Eri asia jos vain yhdessä maailman maassa olisi joku tautiepidemia niin sinne en varta vasten ehkä lähtisi. Ottaisin vaan matkavakuutuksen joka korvaisi jos matka peruuntuu jonkun perheenjäsenen sairastumisen takia, jos sellaisia saa.

Yhteistyössä