Lähtisitkö lomalle?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja zxc
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Z

zxc

Vieras
En osa itse päättä on niin paljon "+" ja "-", mutta lähtisitkö MINUN TILANTEESSA lomalle:

lähtö ois viikon kuluttua kultahietikolle (bulgariaan) jossa on ihana meri ja hiekka)), lähtisin pojan ka 1v3kk +miehen vanhemmat ja veli (heidän ka on ihan hyvät välit).
ne mun miinukset ovat: oon raskaana ja pelkän että se matka on vähän raskas, pelkään että on lian kuuma (siis sellainen niin kuin oli täällä, ettei oikeasti enää nauti), matka maksais n. 600e/1vko, tiedän että tällä rahalla saa kuukauden päästä samaan kohteseen melkein 2 aikuista + lapsi, tai sitten että tällä ahalla vois ylimmäräisen kerran lyhentä lainan....
Ollaan oltu jo toukokuussa bulgariassa lomalla, mutta mietin että nyt sitten käytänössä ensi kesän matkat jää varmaan väliin....

siis miehen vanhemmat on lähdössä joka tapauksessa mä en va osa päättä lähdetäänkö mukaan....
niin ja mies jäis tähän töihin....

kommentit, neuvot?

Mä en lähtis, siis jos on raskas matka ja olet raskaana ja epäilet ettet osaisi nauttia. En myöskään haluaisi Bulgariaan kahta kertaa näin lähekkäin.

Harmi sinänsä, jos olisi lapsella isovanhemmat ja setä mukana. Tämmöinen laajennettu perhekuvio olisi kiva muuten.

Alkuperäinen kirjoittaja bb:
No juu en lähtis, itse selvitit juuri syysikin mikset lähde. ;)
Kysymys kuuluu että miksi enää mietit lähtöä??

koska sielä on meri ja hiekka))))), viimeks ei oikein päästy uimaan meressä (siis minä), poika on kyllä uinut ja nautti siitä tosi paljon.

ja sanotaanko että se rahapuolia mietin enemmän. jos isovanhemmat tarjoaisivat sen meille mitä on joskus tehty niin ei kyll tarvis miettia, mutta kun ajattele että nekin 600e on asuntolainasta sitt pois ja korot on nousussa....

Alkuperäinen kirjoittaja en maksaisi:
en maksaisi 600 e bulgarian matkasta, joten en lähtisi. Halvemmalla kyllä lähtisin.

puolihoidon ka tule n. 530e minä ja poika+ rahat mukaan. mutta se just kun oltiin toukokuun lopussa/kesäkuun alussa puolihoidon ka 750e maksoi 2aikuista + lapsi ja hotelli oli 4*, tämä on 3*

Alkuperäinen kirjoittaja zxc:
Alkuperäinen kirjoittaja kaisa:
Kuin pitkällä raskautesi on.. mä lähtisin, koska mukana on kuitenkin lapselle kaihtijoita jos vain on mahdollisuus päästä välillä vilpoiseen hotelliin

rv 18+

sit sul on saman verran viikkoja mitä mulla.. mä lähtisin koska vatsa ei ole vielä tiellä eikä esteenä. Ja tosiaan menee pitkään ennen kuin seuraavan kerran voi lähteä löhölomalle :D
Tosiaan tuo että teil on lapsenkaihtijoita mukana itellä ratkaisis asian.. sais levähtää jos siltä tuntuu

Mä lähtisin :D Mutta jollei sulla varsinaista matkakuumetta ole, älä mene. Jos matkustamista pitää pohtia +/- listan kanssa, ei varmaan ole kauheaa halua lähteäkään. Matkustaminen on kuitenkin tavallaan turhaa. Mä oli rv 20 tietämillä lämpimässä maassa matkalla. Lentokin oli pidempi. Oli kivaa :D

Mut mä tarkistaisin ensalkuun sen, että hotellissa on ilmastointi!!

on ja "paremman tasoiset huoneet" otetaan jos lähdetään mitä se ikinää tarkoittakaan:)

ota se reissu ihan levähtämisen kannalta.. siis et teet sitä mitä mieli tekee (jos muut menee rannalle ja sua väsyttää jäät nukkuun) jne. shoppailet jo siitä tykkäät.. vietät ns. omaa-aikaa.

Oisiko toinen vaihtoehto et sä jäisit lapsen kanssa kotiin?

Mut mä tarkistaisin ensalkuun sen, että hotellissa on ilmastointi!!

on ja "paremman tasoiset huoneet" otetaan jos lähdetään mitä se ikinää tarkoittakaan:)

ota se reissu ihan levähtämisen kannalta.. siis et teet sitä mitä mieli tekee (jos muut menee rannalle ja sua väsyttää jäät nukkuun) jne. shoppailet jo siitä tykkäät.. vietät ns. omaa-aikaa.

Oisiko toinen vaihtoehto et sä jäisit lapsen kanssa kotiin?

joo, ehkä mentäis mökille tai hän menis mökille mun vanhempien ka, riippuen säästä.

Yhteistyössä