lähtisitkö opiskeleen??

JääPrinsessa

Aktiivinen jäsen
11.09.2007
1 051
0
36
mulle tuli nenän eteen unelmaopiskelupaikka se kestäs "vaan" 40 vkoa mut ongelma siinä et koulu on 45min. ajomatkan päässä :snotty: koulu alkas 8.15 et joutusin herää tosi aikasi..onko järkee lähtee vaik oon odottanu ku kuuta nousevaa tälläasta koulutusta :ashamed:

No jos se on unelma niin on kyllä uskomatonta jos et jaksa sen vuoksi noista klo 6:00 NOIN lyhyttä aikaa?! Voiko tuollainen oikeasti olla joku syy, vai pelottaako kenties oikeasti jokin muu asia?

Olen opiskelija ja meidän "luokalla" on viisi opiskelijaa yli 100 km:n päästä. Kulkevat päivittäin kouluun. Kyllähän niillä varmaankin välillä tympii, mutta 2,5 vuotta ovat jo kulkeneet.

Kannattaahan se :). Varmasti oot sen jälkeen tyytyväinen ku oot käynyt ja jos saat sitä kautta töitä! Tuo vajaa vuosi on kuitenkin niin lyhyt että sen seisoo vaikka päällään!

Toivottavasti saat rahoituksen järjestettyä jotenkin muuten kuin käymällä töissä. Vuoden mittaiseen koulutukseen uskaltaa paremmin ottaa lainaakin. Ainakin itsellä tökkii välillä nää päivät, esim. tänään olin kymmeneltä tekemässä tenttiä, ja puoliltaöin olen töistä kotona :(. 15 tunnin pituisia päiviä tulee viikossa muutama, joten oma elämä on aika vähissä. Mutta niin on kyllä vaihtoehdotkin.

mäkin hain "unelmakoulutukseen". Matkat on kans jotain samaa luokkaa ku sulla,opinnot kestää kyl kauemmin. Mä herään joka aamu muutenki 5-6 aikaan,et ei haittaa mua,enempi arveluttaa tääl pohjosessa talvella ajaa sinne kouluun,ku säät ja ajokelit on mitä sattuu ja oon tosi arka muutenkin ajaan autoa,mut kai siinä karaistuu.

Alkuperäinen kirjoittaja JääPrinsessa:
no joo tarkemmin, en aatellu asiaa pitemmäle :laugh: mä joutusin lähtee kotoa 7 ku vien muksut hoitoon joten ois 6 herätys ei paha sittenkää :xmas: ja tosiaa matkaa on 52km

Ei tuo paha ole, vaikka lasten hoitoon vieminen tekee tietysti hankalammaksi. Oma lapsi joutuu olemaan jo 6.40 pysäkillä, jotta ehtii kouluun.

Yhteistyössä