Lähtisitkö tälläsestä suhteesta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Vieras

Vieras

Olen aika kahen vaiheilla.Olen kattonut omaa vuokraasuntoa netistä.Jäisin ilman autoa,omakotitalo ja kesämökki miehen nimissä.Sekä kaikki autot.Olen laittanu mökkiä paljon ja nautin oikeasti siitä mökistä ja omakotitalosta.Yhteinen lapsi.Ollaan enää kavereita(miehen puolelta tämä tullut) mies ei halua seksiä ei läheisyyttä yms..ei vaan tarvitse niitä asioita,ei ole koskaan ollut fyysinen ihminen.Hän on kylmä minua kohtaan.Hän juo aika paljon.Tunteet väliltä kai ovat kuolleet.Hän ei halua missään nimessä erota,mut ei halua olla mun kaa,ystävät ja moottoriurheilu on kaikki kaikessa.

Olen yksinäinen,mut osaan nauttia siitä mitä meillä on siis pinnallisesti mutta juuri tuo kesämökki tuo niin paljon iloa ja rauhaa elämään.Olen hieman erakkoluonne,mutta tarvitsen todellisen rakkauden,yhteenkuuluvuuden tunteen,läheisyyttä yms..

Hoidan lapsen yksin ,elämme lapsen kanssa lähinnä kahestaan.Mies on hieman keskenkasvuinen tai siltä se joskus tuntuu ...ja olen töissä miehen isän firmassa..toden näköisesti eron tultua saisin potkut,olen koeajalla.

odotankoo vai mitä teen,ainut mikä oikeestaan pidättää on se että mulla ei olisi sit mitään kuin poika,joutusin kaiken aloittaa ihan alusta..

Miksi yleensä olet tilanteessa, jossa kaikki on miehen? Kai sulla sen verran ylpettä on että häivyt ja aloitat itseksesi sellaisen elämän jota haluat elää, omaisuudesta viis, varsinkin kun se on miehen? Huh huh.

No en kyllä pelkän materian takia jäis tollaseen suhteeseen. Oli sitten kuinka ihana kesämökki ja omakotitalo. Jos ootte naimisissa niin puolet kuuluu sulle, ellei miehes oo tehny avioehtoa.

Just tämän takia kannattais pitää huolta ettei oo taloudellisesti täysin riippuvainen miehestä. Ettei joku päivä herää huomaamaan että mieli tekis erota mut kun sit jää tyhjänpäälle.

Alkuperäinen kirjoittaja voi ei:
Miksi yleensä olet tilanteessa, jossa kaikki on miehen? Kai sulla sen verran ylpettä on että häivyt ja aloitat itseksesi sellaisen elämän jota haluat elää, omaisuudesta viis, varsinkin kun se on miehen? Huh huh.

no just tajuskohan kukaan...olen oikea mökkihullu.Nautin siitä rauhasta ja tunnelmasta suunnattomasti,tietysti olisi ihanaa et olisi joku jonka kanssa siellä olla poikani lisäksi....oikeesti ehkä tuo on tekosyy mut hirvittää se kaiken alusta alottaminen...mut mitä voinkaan saada takasin...löytää jonku ihanan miehen.kaipaus siihen et joku rakastaa ja huomioi on suunnaton.Olen rakastanut ja hellinyt miestäni mutta kun ei tullut mitään muuta kuin hapanta naamaa takasin,pakosti siinä sit alko munkin tunteet kuolemaan...

tää on oikeesti helv vaikeeta en tiiä mitä teen.....vai löytyykö sellasta unelmien miestä koskaan joka mua rakastas...?!!

Alkuperäinen kirjoittaja Joo:
Just tämän takia kannattais pitää huolta ettei oo taloudellisesti täysin riippuvainen miehestä. Ettei joku päivä herää huomaamaan että mieli tekis erota mut kun sit jää tyhjänpäälle.

Tässä vaiheessa joo turha enää rypistää mutta kenenkään siivellä ei pidä elää koska joku päivä saattaa herätä todellisuuteen että kaikki on mennyt.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

no just tajuskohan kukaan...olen oikea mökkihullu.Nautin siitä rauhasta ja tunnelmasta suunnattomasti,tietysti olisi ihanaa et olisi joku jonka kanssa siellä olla poikani lisäksi....oikeesti ehkä tuo on tekosyy mut hirvittää se kaiken alusta alottaminen...mut mitä voinkaan saada takasin...löytää jonku ihanan miehen.kaipaus siihen et joku rakastaa ja huomioi on suunnaton.Olen rakastanut ja hellinyt miestäni mutta kun ei tullut mitään muuta kuin hapanta naamaa takasin,pakosti siinä sit alko munkin tunteet kuolemaan...

tää on oikeesti helv vaikeeta en tiiä mitä teen.....vai löytyykö sellasta unelmien miestä koskaan joka mua rakastas...?!!

Ai, no sit, jos oot mökkihullu niin tokihan se on täysin perusteltu syy jatkaa suhdetta. Not.

Mitäs jos vaikka hommaisit ittes jaloilles ja vuokraisit teille mökkiä?

niin ja se on yhdessä rakennettua mutta olin tyhmä ja rakastunut ja kuvittelin et onni kestää ja kaikki on yhteistä.

No, kumpi sulle on tärkeempää, se sun mökkihulluus vai toimiva parisuhde? Ootko valmis pitään lastas kireässä ilmapiirissä ja paljon ryyppäävän isän kotona vaan jotta sinä saat olla mökillä?

Olisitko sitten onnellinen siellä (vuokra)kämpässä? Ilman sitä taloa, mökkiä ja autoakin? Jos, niin se on sitten varmaan oikea ratkaisu.
Onko mitään mahdollisuutta saada suhdetta enää lämpenemään? Vai haluaisitko sitä edes?

no mä en lähtis vielä. Aloittaisin sillä että hankkisin työpaikan muualta. Alkaisin säästää rahaa omaa asuntoa tai mökkiä varten. Voithan nimittäin muuttaa vuokralle ja ostaa oman mökin. mutta olisin tämän kesän vielä, ihan jo mökinkin takia :D kokeilkaa ensin taukoa tms. sekin saattaa auttaa. sä voit viettää sen tauon siellä mökillä.

Alkuperäinen kirjoittaja Niin:
No, kumpi sulle on tärkeempää, se sun mökkihulluus vai toimiva parisuhde? Ootko valmis pitään lastas kireässä ilmapiirissä ja paljon ryyppäävän isän kotona vaan jotta sinä saat olla mökillä?

Isä ei ole koskaan kotona..olen valmiiksi jo kuin yh....

hetkinen...no jos yrittettäisin saada se jokin takasin...olihan jotain miksi joskus rakastuin siihen ja se minuun...järki sanoo et pitäs lähtee...pitäskö repästä....APUA!

Alkuperäinen kirjoittaja Rapanhapakko:
Olisitko sitten onnellinen siellä (vuokra)kämpässä? Ilman sitä taloa, mökkiä ja autoakin? Jos, niin se on sitten varmaan oikea ratkaisu.
Onko mitään mahdollisuutta saada suhdetta enää lämpenemään? Vai haluaisitko sitä edes?

Kyllä minä ehkä haluaisin,minä se olen hiljasella yrittäny liekkiä pitää yllä.Mies ei halua erota eikä usko et lähen .pointti on se et mies pitää mun itsestäänselvyytenä.

Alkuperäinen kirjoittaja <3:
no mä en lähtis vielä. Aloittaisin sillä että hankkisin työpaikan muualta. Alkaisin säästää rahaa omaa asuntoa tai mökkiä varten. Voithan nimittäin muuttaa vuokralle ja ostaa oman mökin. mutta olisin tämän kesän vielä, ihan jo mökinkin takia :D kokeilkaa ensin taukoa tms. sekin saattaa auttaa. sä voit viettää sen tauon siellä mökillä.

Kiitos ihan järkevä neuvo!

Kyllä minä ehkä haluaisin,minä se olen hiljasella yrittäny liekkiä pitää yllä.Mies ei halua erota eikä usko et lähen .pointti on se et mies pitää mun itsestäänselvyytenä.

No sähän OLET itsestäänselvyys, jos on itsestäänselvää ettet lähe mihkään kun se ois sulle taloudellisesti kannattamatonta, joutusit luopuun mökistä.

Hoida nyt asias siihen malliin ettet oo miehestäs taloudellisesti riippuvainen, luulis sen tuovan tasa-arvoa suhteeseenkin.

Alkuperäinen kirjoittaja No:

No sähän OLET itsestäänselvyys, jos on itsestäänselvää ettet lähe mihkään kun se ois sulle taloudellisesti kannattamatonta, joutusit luopuun mökistä.

Hoida nyt asias siihen malliin ettet oo miehestäs taloudellisesti riippuvainen, luulis sen tuovan tasa-arvoa suhteeseenkin.

Ei mies sitä itsestäänselvyyttä tajua,koska olen niin vahva sen silmissä.Mutta hyvä pointti....voit olla oikeassa.

Yhteistyössä