V
Vieras
Vieras
Olen aika kahen vaiheilla.Olen kattonut omaa vuokraasuntoa netistä.Jäisin ilman autoa,omakotitalo ja kesämökki miehen nimissä.Sekä kaikki autot.Olen laittanu mökkiä paljon ja nautin oikeasti siitä mökistä ja omakotitalosta.Yhteinen lapsi.Ollaan enää kavereita(miehen puolelta tämä tullut) mies ei halua seksiä ei läheisyyttä yms..ei vaan tarvitse niitä asioita,ei ole koskaan ollut fyysinen ihminen.Hän on kylmä minua kohtaan.Hän juo aika paljon.Tunteet väliltä kai ovat kuolleet.Hän ei halua missään nimessä erota,mut ei halua olla mun kaa,ystävät ja moottoriurheilu on kaikki kaikessa.
Olen yksinäinen,mut osaan nauttia siitä mitä meillä on siis pinnallisesti mutta juuri tuo kesämökki tuo niin paljon iloa ja rauhaa elämään.Olen hieman erakkoluonne,mutta tarvitsen todellisen rakkauden,yhteenkuuluvuuden tunteen,läheisyyttä yms..
Hoidan lapsen yksin ,elämme lapsen kanssa lähinnä kahestaan.Mies on hieman keskenkasvuinen tai siltä se joskus tuntuu ...ja olen töissä miehen isän firmassa..toden näköisesti eron tultua saisin potkut,olen koeajalla.
odotankoo vai mitä teen,ainut mikä oikeestaan pidättää on se että mulla ei olisi sit mitään kuin poika,joutusin kaiken aloittaa ihan alusta..