Lähtisitkö??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Tilanne siis se että mies lähti toisella autolla ja vanhimpien lasten kans mettäretkelle. Ovat iltaan asti siellä.
Mulla oli tarkoitus lähteä käymään omien vanhempien luona noiden pienten kanssa. Mies vaan tuossa lähtiessä alkoin pitää luentoa että en voi lähteä mihinkään kun autoa ei ole katsastettu. Että miksi en oo huolehtinu siitä.
Joo en oo huolehtinu kun yleensä mies huolehtii ja oon tässä muutaman päivän tienny että katsastus myöhässä. Ja siltikin joutunut ajamaan autolla, tietäen että jos minut pysäytetään niin saan sakot. Mutta siis oma vika ne sitten.
Mulla meni hermot tuon miehen kans ja sanoin et pysyn sit kotona mutta tympii sitte huomenna ravata molemmissa mummoloissa ja miettiä missä välissä syödään jne.

asutaan maalla ja mummolaan matkaa n 50 km. Auto siis periaatteessa kunnossa. ja se katsastus n viikon myöhässä. Ja oon reilu 10v ajanu tuota väliä välillä enemmän ja välillä vähemmän ja yhen kerran on pysäytetty. Ja siis sitte pitää mukisematta ne sakot ottaa jos pysäytetään.
Eniten siis ottaa päähän että mies ei huomio mun suunnitelmia mitenkään. Eilisestä asti tienny että oon tuonne mummolaan ollu lähdössä.

Alkuperäinen kirjoittaja ap :
asutaan maalla ja mummolaan matkaa n 50 km. Auto siis periaatteessa kunnossa. ja se katsastus n viikon myöhässä. Ja oon reilu 10v ajanu tuota väliä välillä enemmän ja välillä vähemmän ja yhen kerran on pysäytetty. Ja siis sitte pitää mukisematta ne sakot ottaa jos pysäytetään.
Eniten siis ottaa päähän että mies ei huomio mun suunnitelmia mitenkään. Eilisestä asti tienny että oon tuonne mummolaan ollu lähdössä.

Käsitinkö oikein että katsastettu on periaatteessa miehen ja katsastamaton sinun? Siinä tapauksessa valitat turhasta.

Alkuperäinen kirjoittaja Rane:
Olisit ap huolehtinut autosi katsastuksen, se joka käyttää sitä huolehtikoon myös katsastuksesta.

Osaatko lukea? Mies on huolehtinut tähän asti ilman ongelmia. Nyt sattu unohdus kun töissä ollu niin kiirettä. Aiko ens viikolla käydä katsastamassa.
Tässä vaan oli kyse tästä illasta.

luulis saavan katsastettua auton ku siinä on monta kuukautta se aika jolloin katsastuksen voi tehdä,osoittaa mielestäni aikamoista saamattomuutta tai piittaamattomuuta jos ei sitä huolehdi.itseäni ainakin ärsyttää jättää asioita viime tinkaan!

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Jesus Christ Superstar:
Noo, minä lähtisin.

Olin siis lähdössä ennenku tuo mies alko mulle metelöimään. Nyt en tiiä menisinkö uhastakin (mun tuloilla ei sakot paljoa ole) vai pysykö kiltisti kotona.

Mene vaan, mutta maksa sakot ja loppumatkan taksikulut, sekä hinauskulut ilman nurinoita. Samalla voit sitten maksaa vielä lisää siitä, että saatte lunastettua kilvet katsastuksen yhteydessä.

Yhteistyössä