Lähtisittekö....?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja .,.,
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

.,.,

Vieras
Mies lupasi kustantaa ensi viikoksi minun ja 7-v tytön lomamatkan. Kotiin jäisi kaksi kouluikäistä ja yksi tarhalainen. Ihanaltahan tuo loma kuulostaisi, mutta kuitenkin mietin jo nyt, osaisinko siellä rentoutua vai miettisinkö kotijoukon pärjäämistä ( vaikka satavarmasti tiedän miehen hoitelevan mallikkaasti kotihommat ja työnsä ja lapset ).
Jos sinulle tarjoutuisi samanlainen mahdollisuus, niin lähtisitkö reissuun?

Otti vaan heti korvaan tuo, että mies lupasi maksaa...
En usko että meille tulisi tilanne, että jompikumpi lähtisi jonkun lapsen kanssa reissuun, mutta JOS tulis, niin mikä ettei.

Tosin se maksettaisiin meidän rahoista.

koululaislla hoitajaa loman ajaksi lun olette reissussa? opiskelija toverille kävi ohrasesti kun lähti ukon ja pienimmän kanssa reissuun ja jättivät koululaiset 11v ja 15v kahdestaan ilman minkään näköistä valvontaa ja hoitoa. vanhemmat tulivat lomalta takaisin oli sossuntäti vieraillut ja ottanut lapset huostaan. mukavaa.

miksei isommat voi olla poissa koulusta? meillä päin ainakin voi, oman open luvalla lomalla voi olla 3 pvää ja reksin luvalla pitempään. ei ole reilua lähtä vain yhden kanssa.

Alkuperäinen kirjoittaja no:
miksei isommat voi olla poissa koulusta? meillä päin ainakin voi, oman open luvalla lomalla voi olla 3 pvää ja reksin luvalla pitempään. ei ole reilua lähtä vain yhden kanssa.
Täälläkin saa kyllä koulusta vapaata lomamatkaa varten. Mutta jos rahat riittää vain yhden lapsen matkaan, niin eipä sinne voi sitten kaikkia ottaa. Itse en pidä mitenkään epäreiluna sitä, että vain yksi pääsee. Mun lapseni ovat hyvin tottuneet siihen, että eivät ole koskaan ulkomailla - eivätkä juuri kotimaassakaan - reissanneet yhdessä.

Yhteistyössä