Lähtisköhän siivoomaan vaatehuonetta..?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja IhanaValo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

IhanaValo

Vieras
Tekis mieli karsia vaatevarastoa, kun osa on esim. semmosii jotka on just himppusen pieniä/tiukkoja ja tekis mieli viskata ne myyntiin, mutta toisaalta tekis mieli säilyttää ne, jos tässä nyt vähän sais painoa pudotettua ja vielä mahdutettua ne kunnolla päälle..

Miten te tekisitte?
Tuntuu että miun itsekuri on aika lailla nollassa, eikä tuo painonputoominen oo mikään helppo homma, vaikka monethan siinä on onnistunut. :ashamed:

tiedän tunteen :hug: mulla on sama homma. Kaks jätesäkillistä käyttökelpoista vaatetta. Mutta kun ne tavallaan mahtuu muttei kuitenkaan istu päällä niin kauniisti kuin ennen :snotty: Mä vaan toivon että ne menee joku päivä ´päälle :|

Alkuperäinen kirjoittaja Starbucks:
tiedän tunteen :hug: mulla on sama homma. Kaks jätesäkillistä käyttökelpoista vaatetta. Mutta kun ne tavallaan mahtuu muttei kuitenkaan istu päällä niin kauniisti kuin ennen :snotty: Mä vaan toivon että ne menee joku päivä ´päälle :|

Miun on pitänyt alottaa laihkaria/kevennystä ainakin vuoden alusta asti..eikä vieläkään oo onnistunut kun koko ajan on jotain kissanristiäisiä joissa on "pakko" jotain mässyttää tai sitten ihan vaan tekee mieli enkä voi vastustaa :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja IhanaValo:

Miun on pitänyt alottaa laihkaria/kevennystä ainakin vuoden alusta asti..eikä vieläkään oo onnistunut kun koko ajan on jotain kissanristiäisiä joissa on "pakko" jotain mässyttää tai sitten ihan vaan tekee mieli enkä voi vastustaa :ashamed:

no sitten älä tee samaa virhettä kun mä, oon ollut "laihutuskuurilla" tai on pitänyt olla jo joulun 2007 lähtien ja edelleen jannaan samassa. Välillä saan muutaman kilon pois, sitten turhaudun ja kilot tulee takas ja taas kaikki alusta. :ashamed: Ole sä viisaampi ja tee se kerralla niin ei tarvii jumittaa. Tsemppiä! :flower:

no sitten älä tee samaa virhettä kun mä, oon ollut "laihutuskuurilla" tai on pitänyt olla jo joulun 2007 lähtien ja edelleen jannaan samassa. Välillä saan muutaman kilon pois, sitten turhaudun ja kilot tulee takas ja taas kaikki alusta. :ashamed: Ole sä viisaampi ja tee se kerralla niin ei tarvii jumittaa. Tsemppiä! :flower:

Juu, no tuota jumimista on ehtinyt olla tässä enemmän ja vähemmän. Juurikin noin, että ensin saan vähän pois ja sit kun ei olevinaan mitään tapahdu (tai tarpeeks nopeesti) niin tulee se turhautuminen ja nekin vähät pudotetut kilot takas :/

En tiiä, tarviisin varmaan jonku listan tms. minkä mukaan syödä enkä osaa itte tommosta tehdä :ashamed:

Sain ku sainkin vaatehuonetta siivottua vaikka lapset oli siinä pyörimässä, osan laitoin ihan kylmän viileesti myyntilaatikkoon, osan varastoon oottamaan sitä hoikistumista..toivottavasti saan ne joskus käyttöönkin =)

Tytöt ihan innoissaan laittoi miun vaatteita päälleen ja kävivät peilin eessä kattomassa :D

IhanaValo,
Hyvä kun muistutit. Meilläkin täytyy ruveta puuhaamaan perusteellista kevätsiivousta. Ja täytyy laittaa vanhoja menemään kovalla kädellä - kun vain pysyisin päätöksessäni... Olen nimittäin huono luopumaan mistään tavaroista!
Kukkapalkinto ahkeroinnistasi!
Ipomoea purpurea
http://www.topwalks.net/plants/blue/ipomoea_purpurea_more.htm

Yhteistyössä