laihdun vaan :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja äiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

äiti

Vieras
mitat on 165 ja nyt 52kg. oon tehnyt päätöksen, että en enää mässäile herkuilla. muuten syön normaalisti, tai niin ainakin luulen. olen nyt muutamassa viikossa laihtunut jo 2kg pelkästään herkkujen lopettamisella! oon alipainossa jo nyt, mutta puntari näyttää laskevan kokoajan. olo on heikko toisinaan, siis mitä mä teen? en halua jatkaa sokeri-rasvamössöjen syöntiä, se menee suoraan mahamakkaroihin. ja hampaat on jo pilalla.

Ei kai tuo nyt mitään alipainoa ole? Minä ole 163,5 ja 54 kg. Tänä kesänä on häipynyt 4-5 kg oikeastaan ihan yllättäen. Alkukesästä kyllä söin salaatteja ja kevensin sillä tavoin ruokavaliota, kun vatsamakkara ärsytti. No nyt sitä ei juurikaan ole.
Yritä kuitenkin syödä kunnon kotiruokaa kunnolla, perunaa ja lihaa jne. Säännölliset ruokailuajat ja kunnon aamupala jne.

no sinänsä ei alipainoa, mut painoindeksin mukaan on :) normaalilta kuitenki näytän, ei luut törrötä sentään. ei tässä muuten mitään ongelmaa oo, mut tuo heikotus inhottaa ja sit jännittää et loppuuko tuo painon putoaminen missä vaiheessa? mahasta on kyllä ihan kivasti lähtenyt makkaraa pois. oon mäki jonkun aikaa katsonut vähän tarkemmin mitä suuhuni laitan, rasvattomampaa vaihtoehtoa jne.

Yhteistyössä