K
kfkfkf
Vieras
Entäs paistettu kaali? Pieneksi sulpuksi pilkot ja pannulle pienelle lämmölle PITKÄKSI aikaa, lopussa vähän kovemmalle levyä. Tulee tosi hyvää, ihan erimakuista kuin raaka kaali
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Kasvikset maistuvat aluksi pahoilta, jos niitä ei ole paljoa aiemmin syönyt. Tarpeeksi kun niitä vain teet niin alkavat maistumaan hyviltäMä joskus inhosin kans keitettyä parsakaalta, kukkakaalta jne, mut nykyään syön pelkkiä kasviksia, perunaa ja pastaa äärimmäisen harvoin. Keitetyt kasvikset on mun lautasella jauhelihakastikkeenkin kanssa
Perunan tai pastan tilalla. Ne on paljon maukkaampia kuin peruna mikä ei maistu miltään.
Jatka vaan niitten wok-vihannesten syöntiä niin totutSalaattikaan ei mulle maistu sellaisenaan, mutta teen usein ruokaisan salaatin ja laitan sekaan lihaa, kananmunan valkuaisia tms. Sitten maistuu
Entäs paistettu kaali? Pieneksi sulpuksi pilkot ja pannulle pienelle lämmölle PITKÄKSI aikaa, lopussa vähän kovemmalle levyä. Tulee tosi hyvää, ihan erimakuista kuin raaka kaali
On se viel kokeiltava ja keksittävä kaikka uutta![]()
Tuota kokeilen kun tykkään kuitenkin kaalista kaalilaatikossa ja siinä ei ole edes aina lihaa mukana. Hyvin pehmeäksi haudutettu kaali on hyvää![]()
Varo, tähän tulee himo![]()
Maku ei oo mun mielestä samanlainen, kuin tulee esim kaalikaatikossa. Paljon parempi![]()
Sehän on vain plussaa![]()
niimpä, ihana lisä minkä tahansa ruoan kanssaVoi piru, täytyy varmaan huomenna hakee lisää kaalia
Alko niin tekee mieli...
Kiitoksia sulle ohjeestaMä meen kanssa huomenna kaalikauppan, voi olla et tavataan siellä
![]()
Kannattais jotain muutakin harrastaa kuin kävelyä jne. touhuilua niin saisit paremman näköisen kropan.
Mä oon sitä mieltä, että ihan ensin ruokavalio kuntoon ja sitten voi miettiä urheilua. Kävely riittää aluksi, kun kokee, että ruokavalio on kunnossa, niin voi aloittaa kovemman urheilun.
Tätä mieltä olen sen takia, että monesti kun aletaan laihduttamaan, urheillaan ihan hulluna ja ruokavaliota noudatetaan just eikä melkeen. Liian tiukilla kun on ni sit repsahtaa ja useimmat ihmiset on sellaisia, et kun he repsahtavat niin se laihdutus oli sit siinä. Jos saa muokattua ruokavalion sellaiseksi, et sitä pystyy noudattamaan vaikka lopun ikäänsä, tottuu siihen että näin mun kuuluukin syödä, ei tarvitse aloittaa kahta uutta juttua samaan aikaan. Sit on tosi helppo aloittaa se liikkuminen kun ei tartte syömisiä miettiä samaan aikaan.
Toisille toimii toinen ja toisille toinenMut ruokavalio on se pääasia, ilman liikuntaa voi laihtua, mutta huonolla ruokavaliolla ei laihdu vaikka liikkuisikin enemmän.
Mun mielipide, saa olla toista mieltä![]()