Laihdutanko muka liian paljon? Kyllästynyt kuulemaan!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja laiharilla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

laiharilla

Vieras
Nyt ollaa siinä pisteessä laihduttamista että viimeisiä kiloja viedään. Eli ne älä nyt enää laihduta kommentit alkaa olla aika tuttua. On se jännä kun entisen lihavan pitäisi ainakin vähän pullukaksi jäädä. Painan nyt 60 kiloa ja pituutta on 167, muutama kilo on siis helposti vara nipistää vielä. Tavoite on 55-57 kiloa alimmillaan koska tiedä että laihdutuksen loputtua paino tulee nousemaan auttamatta parisen kiloa. Tavoite siis oikestaan on olla turvallisesti alle 60 kiloinen.

Onko tämä nyt sitten liikaa? Oikeasti???'Omasta mielestä tavoitteeni on ihan kohtuullinen, muitten mielestä menee yli.

Olen jonkin verran lihaksikas, ainakin käsistä ja jaloista näkyy selvästi lihakset. Jostain syystä kaulassa ja olkapäissä luut törröttää, sekö sen vaikutelman sitten tekee?
Vatsaa ja reisilöllykkää kuitenkin vielä on jäljellä ihan mukavasti. Käytän pääsääntöisesti koon 38 vaatteita mutta joskus menee jopa 36.

Kerroppa oma mielipiteesi.

Ihan on ok tavoite.

Ehkä niillä läheisillä käy mielessä jotain typerää pelkoa siitä että sulle jäis ikään kuin laihdutusvaihe päälle ja laihduttaisit liikaa, että jäisit tavallaan koukkuun ja olisit anorektikko. :/

Mittojen perusteella niin vaikea sanoa, kuitenkin jos vaatekoko on 36/38 niin oikein hyvältä kuullostaa.

Minulta laihdutus lähti ihan lapasesta kuopuksen syntymän jälkeen ja kaikki nämä kauhistelut laihuudestani otin mieltä hivelevinä kohteliaisuuksina. Meni ihan typeräksi pelleilyksi syömiset, liikkumiset jne.
Joten ole oikein varovainen ja osaa lopettaa ajoissa. Kuuntele myös lähipiirin sanomisia =)

Painoin reippaasti yli 100 kiloa joten pudotettavaa kertyy täten huikeat 45-50 kiloa. Nyt siis tuo 45 kiloa laihtuneena. Mulle on nyt tärkeää päästä tää painon kanssa turvallisille vesille, tuo 60 kiloa tulee olemaan mun painoraja sitten tulevaisuudessa, sen jos ylittää niin alkaa laihis. Muuten ei haittaa vaikka painoi "eläisi" tuon alapuolella.

Vajaa 2 vuotta tässä on mennyt, välillä oli raskaus ja imetysaika jolloin en laihduttanut. On todella kivuitta mennyt tämä kaikki ja uudet terveet elämäntavat on hallussa.Ei ole paluuta entiseen. Hurahdin liikuntaankin koko sydämmellä, se on mun henkireikä nykyään. Ja syön aivan normaalia lapsiperheen ruokaa =)

mulla näytti vaaka viikonloppuna 60.5. 168cm pitkä ja joku 56 olisi mun mielestä ideaali paino-painoin ennen lapsia ja lasten välissä tuon! vaan nää viimeiset kilot on tiukassa, ei tahdo lähteä helpolla..

Itse olen 162cm pitkä ja mun tavoite on 58kg. Että sinänsä tuo sinulla menee vähän sen alle, ei välttämättä olisi tarvis, kun sinulla kerta on lihastakin. Mutta sinänsä järkevästi olet ajatellut tuon painorajan itsellesi, eli 60kg on oikein hyvä. Ja helpompi varmasti pitää kuin esim. 65kg, sillä tuossa vaihtuu se kymppiluku.

Oikein paljoa onnea sinulle saavutuksestasi! :D Täältä tullaan hitaasti perässä. ;)

vaikee sanoa kun sinua ei nää. itse 162 cm pitkä ja olen tosi hoikka 55kg painoisena. 50kg jo laiha. 34 kokoiset vaatteet roikkui päällä tuolloin. kun taas 55kg menee 34/36.
ja koska sulla on lihasta,se painaa enemmän kun läski,vaikka mahassa löysää oiskin. minä sanoisin että älä laihduta liikaa,josko se 58kg ois hyvä? nyt oot kumminkin jo ihannepainossa,en jaksa laskee mutta bmi lienee 21?

No et laihduta liikaa, se on vain monelle (varsinkin ylipainoiselle) vaikea ymmärtää, jos jo normaalipainon saavuttanut haluaa vielä kiloja pois.

Itse olen 170 cm pitkä ja lähtöpaino oli 75kg, nyt se on 65kg ja mun laihdutusta kauhistellaan, vaikka tavoite on vielä saada 5kg pois. Mulla on myös tuo, että laihtuminen näkyy helposti yläkropassa, kasvoissa, vyötärössä ja hartia-rinta-alueella, käsivarsissa ja luut tulevat helposti enemmän esille (tosin ihan kauniisti mun mielestä). On ilmeisesti synti laihduttaa normaalipainossa, mutta sehän ei ole meidän ongelma. Mulle menee koko 38 (joskus 36), joten enpä nyt liian laiha ainakaan ole.

Tsemppiä loppurutistukseen! On ihanaa nauttia kesästä kevyempänä.

Yhteistyössä