Laihduttaisitko jos olisit minä?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja morsmaikku
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

morsmaikku

Vieras
Meillä on häät nyt talvella, ja valitsemani puku sopii minulle kuin nenä päähän. Minun ei tarvitsisi laihduttaa (mutta ei kyllä lihoakaan) yhtään, mutta painan kuitenkin 65kg ja olen 165 pitkä.

Laihduttaisitko jos olisit minä, häitäsi varten ja muutenkin?
 
Mä olin sun pituinen ja painoinen kun menin naimisiiin. Mun oli pakko laihduttaa pari kiloa et mahduin pikkasen tiukkaan hääpukuun:) Jos olet itseesi tyytyväinen noin niin miksi laihduttaisit? Jos taas muutama kilo vaivaa niin ne voi laihduttaa. En tiedä oliko tästä apua.Pääasia musta on et on sinut itsensä kanssa.
 
No en kun kerran puku on jo hommattu. Mutta häiden jälkeen sellaiset 5-10 kiloa pois. Itse olen saman pituinen ja painan 59 kiloa. Haluaisin tästä vielä muutaman kilon pois.
 
No sehän riippuu siitä oletko tyytyväinen itse omaan ulkomuotoosi ja mitä mieltä sulhasesi on. Tuskin laihduttaisin, olet ihan normaalipainoinen ja jos puku istuu, niin mä en tajua sitä miksi pitäisi häiden vuoksi laihduttaa. Jos muuten pidät itseäsi liian lihavana tai on joku ongelmakohta kropassa, niin mikä ettei muutaman kilon pudotus tai kiinteyttävä jumppa voisi olla paikallaan, mutta miksi juuri häiden vuoksi??
 

Yhteistyössä