Laihduttajan ilta ja aamupalat!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Laihduttaja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

Laihduttaja

Vieras
Ainaiset puurot ja mehukeitot todella tökkii ja pursuaa jo korvista ulos. Mitä muut laihduttajat syötte? Mulla iltalenkin jälkeen tulee aina mieletön nälkä mutta en oikein tiedä mitä olisi hyvä syödä. Monesti mieli tekee tosi paljon ruisleipää ja kananmunaa, voiko laihduttaja sitä syödä? Olen kuullut että leipä kannattaa jättää pois enkä sitä muutenkaan päivällä syö. Iltaisin vaan tulee monesti himo. Mitä muut syötte?

leipää voi kyllä syödä =) syö ihan ruisleipää niin on parhain vaihtoehto. kananmunaa voi myös syödä, mielellään keitettynä.

iltapalaksi syön monesti esim rasvatonta (vanilja)jugurttia ja sekaan muutama fitness muro.
tai maustamatonta jugurttia+marjoja/hedelmiä/kaurahiutaleita sekasin tehosekottimessa ja sitten juon sen :p on tosi hyvää ja täyttävää!

Onko sellaisia maustettuja jogurtteja missä ei ole rasvaa eikä sokeria? Voiko banaania syödä? Katsoin netistä että siinä on hirveästi kilokaloreita :/ Tuo tehosekoittimella tehty juoma kuulosti hyvältä!

Alkuperäinen kirjoittaja Laihduttaja:
Onko sellaisia maustettuja jogurtteja missä ei ole rasvaa eikä sokeria? Voiko banaania syödä? Katsoin netistä että siinä on hirveästi kilokaloreita :/ Tuo tehosekoittimella tehty juoma kuulosti hyvältä!

banaanissa on aika paljon kaloreita, mutta voi sitä nyt välillä sellasenkin syödä =) ja vaikka puolikas vaan sinne juoman sekaan niin antaa tarpeeksi makeutta.

on ainakin rasvattomia jugurtteja, en muista onko niissä sokeria... esim profeel-jugurtit on jees B)

VOIKO BANAANIA SYÖDÄ??????? :laugh: :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja :

VOIKO BANAANIA SYÖDÄ??????? :laugh: :laugh:

Banaanissakin on hitaita hiilareita joten saa syödä todella ison määrän ennen kuin se lihottaa...niitä hitaita ja nopeita hiilareita teidän pitäs seurata

Mä teen joka aamu pirtelön tehosekoittimella,siihen laitan mansikkaa,puolukkaa tai banaania,Ehrmann maitorahkasta puolet,kauraleseitä ja vähän rasvatonta maitoa.Voi laittaa mitä vaan marjoja tai hedelmiä ja on täyttävää:)Iltapalana on usein ananaspurkki+maitorahkaa ja joku hedelmä.

Ainaiset puurot ja mehukeitot todella tökkii ja pursuaa jo korvista ulos. Mitä muut laihduttajat syötte? Mulla iltalenkin jälkeen tulee aina mieletön nälkä mutta en oikein tiedä mitä olisi hyvä syödä. Monesti mieli tekee tosi paljon ruisleipää ja kananmunaa, voiko laihduttaja sitä syödä? Olen kuullut että leipä kannattaa jättää pois enkä sitä muutenkaan päivällä syö. Iltaisin vaan tulee monesti himo. Mitä muut syötte?

tottakai ruisleipää ja useamman viipaleen. päälle kevyt kinkkua tms ja paljon kurkkua, tomaattia ,paprikaa ja suolakurkkua!

Yhteistyössä