Laihduttajan jatkuva NÄLKÄ

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "FatMama"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
F

"FatMama"

Vieras
Yritän pudottaa painoa ja syödä fiksummin. Ajattelen ruokaa koko ajan ja mulla on ihan oikea nälkä varsinkin nukkumaan mennessä. Mitä vois popsia ? proteiinia enemmän ??

Prodea 2g/painokilo.
Lisäksi jano saattaa tuntua nälkänä, laihduttaessa pitäisi juoda normaalia enemmän nestettä. About 3L/vrk ja tähän ei lasketa kahveja. Kasviksia kannattaa syödä runsaasti, aivan minimissään 500g, parempi jos tähtää korkeammalle.

aamulla:1dl kaurahiutaleita ja sokeritonta mehukeittoa + 150g rahkaa ja 200g marjoja (lisäksi 1 rkl soijalesitiinirouhetta tai oliiviöljyä hieman enemmän)

aamupäivällä:banaani tai omena

lounas:125g lihaa/kalaa/kanaa + 200g kasviksia + 40g makaronia tai 170g perunaa

välipala:150g rahkaa tai raejuustoa + 200g marjoja

iltapala: 200g rahkaa tai raejuustoa + 200g marjoja + 1 keitetty tai paistettu kananmuna

Eikä muuten jää nälkä! :)

Moi
Kiitos vastaajille. Periaatteena on syödä tavallista kotiruokaa mutta pienempiä määriä ja lisää kasviksia. Herkut pois.
Skyriä ostin ihan sattumalta ja Vichyä. sekin pitää vähän nälkää.
Olen saanut läskini ( ylimääräistä on noin 15 kiloa ) lähinnä herkkuja mussuttamalla ja suuria määriä syömällä, napostelemalla välipaloja. Nyt tavoittelen kohtuullisuutta.

[QUOTE="FatMama";29823909]Moi
Kiitos vastaajille. Periaatteena on syödä tavallista kotiruokaa mutta pienempiä määriä ja lisää kasviksia. Herkut pois.
Skyriä ostin ihan sattumalta ja Vichyä. sekin pitää vähän nälkää.
Olen saanut läskini ( ylimääräistä on noin 15 kiloa ) lähinnä herkkuja mussuttamalla ja suuria määriä syömällä, napostelemalla välipaloja. Nyt tavoittelen kohtuullisuutta.[/QUOTE]

Tästä ei kyllä selviä, mitä syöt. "Tavallinen kotiruoka" ei kerro mitään. Et siis halua vastausta kysymykseesi.

Tuskin on oikeasti nälkä, oot vaan tottunut jatkuvaan naposteluun. Siihen ei auta se että jatkat napostelua vaikkakin terveellisemmällä ruualla vaan se että lopetat napostelun. Keksit jotain muuta puuhaa tilalle.

Yhteistyössä