Laihduttajat, huom!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Isotyttö---
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ihan ihmeellistä, että nyt kun päivitin syömiseni, ja liikuntani tuonne, niin näkyy että tän päivän energia vaje olis 1400. Ja se on laskettu sen mukaan että 2400 olis se normi. Mutta kun se 2400 ei tällä hetkellä ole ajankohtainen, eli tuo paikkahan valehtelee minun kuluttavan vähemmän, kuin mitä oikeasti kulutan?

edes runsaasti ylipainoinen ihminen ei kuluta päivässä tuhansia kaloreita ellei satu olemaan hyvin raskasta fyysistä työtä tekevä mies :)
Perusaineenvaihdunta vie sellaiset +- 1000kcal vuorokaudessa ja kaikki muu kulutus tulee siitä, mitä päivän aikana tekee.

ruokavaliosi ei kuullosta kunnolliselta laihduttamiseen. proteiinia lisää (maitorahkaa, raejuustoa, kananmunaa). lounaaksi kalaa/lihaa/kanaa ja kasviksia. sama päivällisellä, voit lisätä vähän perunaa jotta nälän tunne pysyy pidempään pois. välipalaksi ja iltapalaksi rahkaa ja marjoja. kaurahiutaleet ja leseet ovat hyviä.jätä hedelmät pois, niissä on paljon sokeria. ja syö 3-4 tunnin välein ja juo 2-3 litraa vettä päivittäin. itse olen näin mennyt kuukauden verra ja painoa on tippunut hyvin. liikuntaa olen harrastanut kuntosalilla 5 kertaa viikossa + koirien lenkitys.

Yhteistyössä