Laihduttajat: Missä ajassa olette pudottaneet 10kg?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja dfs
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
D

dfs

Vieras
Itselläni on hitusen ylipainoa, mutta haluan laihduttaa 10kg, jolloin olen sellaisessa painossa, jolloin oli hyvä olla. Olen nyt dieetannut (mikä sana tuo oli...?) reilun viikon. Ensin otin Nutrilettilla neljän päivän tehostartin ja siitä olen jatkanut laskemalla klaloreita, mutta syömällä siis ihan oikeaa ruokaa. Käytän apuna kalorilaskuri.fi:ta (on muuten tosi kätevä). Painoa on tippunut pikkuisen reilu kilo. Mulla olisi tavoitteena tiputtaa se 10kg toukokuun loppuun mennessä. Onko realistista? Liikuntaa en tällähetkellä pysty paljoa harrastamaan, mutta hölkkä/kävelylenkillä käyn noin 2-3krt/vkossa, ei ole paljoa, mutta myöhemmin projektin edetessä tilanne muuttuu niin, että pääsen jopa jumppaan kerran viikossa. :)

Missä ajassa muuta laihduttaneet olette saaneet 10kg pois?

Varmasti saat 10 kiloa pois kesäkuuhun mennessä. Kunhan jaksat pitää kuria yllä! 0,5-1 kilo viikossa pitäisi olla ihan mahdollista pudottaa.

Tsemppiä :)

Itte yritän saada kesään mennessä pudotettua 8 kiloa, siitä on nyt nutreilla lähtenyt pari kiloa (viikossa!!). Varmasti ne viimeiset 2-5kiloa ovat suht tiukasti kiinni, mutta katsellaan nyt pikkuhiljaa miten menee :)

7kg lähti (kalorilaskuri.fi:n avulla) 3kk ja 1vko:ssa. Minusta tavoitteesi on ihan realistinen, varsinkin jos asetat sen vielä kalorilaskuriin ja teet niin kuin se neuvoo :) Tsemppiä :)

Pudotin painoa 2011 syksyllä 10 kiloa 7 viikossa.

Tälle vuodelle tavoitteeni on 12,9 kg toukokuun loppuun mennessä...3,5 kg on jo lähtenyt, joten eiköhän lähde loputkin :)

Viimeksi muokattu:
Normaalipainon sisällä laihdutin 9 kiloa 4 kuukaudessa vuosi sitten, aloitin tammikuussa ja toukokuussa olin tavoitteessa. Heleppoo ku heinänteko kun vaan on motivaatiota.

Tiputin toissavuonna 10kiloa vuoden aikana pelkästään pidentämällä päivittäistää lenkkeilyaikaa. En siis muuttanut ruokavaliota. Grammaakaan ei ole tullut takaisin. Se vaan harmitti ettei kukaan tuntunut huomaavan painon putoamista, ainoastaan ne jotka harvemmin näkivät :)

Yhteistyössä