Laihduttajat, mitä ihmettä syötte?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Painonvartijoiden pisteitä olen laskenut kaksi viikkoa ja tuskaa on. Päivittäinen pistemäärä 20 ylittyy päivittäin, kun on nälkä ja pakko syödä. Masentaa hirveästi. Liikkuakaan ei voi enempää kuin n. tunnin verran päivässä, kun ei ole aikaa. Kertokaa hyviä välipaloja, joilla nälka lähtee, mutta kaloreita/pisteitä ei paljoa tule.

Vatkaa pari munanvalkuaista vaahdoksi, pistä sekaan rahkaa ja mansikoita ja makeutusjauhetta.

Sit joko tee kiisseliä jonka makeutat makeutusaineella taikka osta valmiita keittoja, joissa ei sokeria. Niissä on alle 10 kcal/100g. Eli tosi kevyttä.

Sit raejuustoa voipi syödä, se on kevyttä.

ruisleipää, päälle salaattia, kurkkua ja tomaattia. kupillinen teetä tai kahvia makeutusaineella tai iliman kyytipojaksi! ei mee pisteitä ku tuon leivän verran =)

Minä syön välillä MAMAn nuudeleita joissa on vaan 70kcal/100g. Ja herkkusineikeittoa 25kcal/100g ja kanakeittoa30kcal/100g mulla kyllä pitää nälän ja on se kevyempi ilta syöminen sit.
Ja juuston oon tosiaan korvannut raejuustolla.
Vaalean leivän ruisleivällä kun ei ole höttöä.
Väillä on sit näkkäriäkin.
Keittokinkkua ja vähärasvasta jugurttia.

Sekavasti selitetty, mutta kummasti säästää muilla kevyemmillä vaihtoehdoilla. Tosin minä en enää paljoa tarvii syödä kun on täys sen verran monta kuukautta jo ollu tässä vähällä ruoalla.

Ai niin ja, jos jotain rasvaa haluu leivän päälle niin minä käytän ainakin ite 25%, on huomattavsti kevyempää kuin joku 60%. Vaikka ilmankin pärjää olen kyllä huomannut kun vain tottuu =)

Minulla taas ei ole ollenkaan ollut nälkää ja toista viikkoa olen laskenut pisteitä.
Olen ajatellut sen johtuvan siitä, että syön reilusti oikeaa ruokaa.
Kasviksia paljon, mutta rasvatonta lihaa joka päivä myös ja sillä kestää nälkä kurissa.
Nuo broilerin ohuet fileet on hyviä minusta ja kevyitä.

Tänään söin välipalaksi 2 jäätelöä.. Lidlin mehujään ja siellä myytäviä pieniä "tuutteja". Niistä meni 2,5 pistettä yhteensä, mutta jos olisin syönyt pakastimesta toisenlaisen yhden jäätelön, niin siitä olisi mennyt pisteitä 6.
Eli kannattaa vertailla paljonko menee mistäkin ja laskea aina etukäteen pisteet.
Leipää en ole oikeastaan ollenkaan syönyt ja olen aikaisemminkin huomannut, että ne pisteet mitä menee leipää ei ole vienyt sitä nälkää minulta.

Yhteistyössä