Laihduttajat!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Karkkimaankaveri
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Karkkimaankaveri

Vieras
Mitä syötte kahvin kera? Mun suurin kompastuskivi on kahvi+ pulla, wiener, kakku, jätski. Mikä vaan herkku. Kahvia en osaa juoda ilman kastamista. Jos syön leipää, syön sen ruoan yhteydessä. Kahvin kanssa ei maistu.

Entä mitä suosittelette cocicsen tilalle? Olen jonkinsortin rippuvainen ko. juomalle. Nyt olen juonut lightia, mutta se tuntuu turvottavan älyttömästi.
Älkää käskekö juoda vettä tilalla, koska sitä kyllä juon (hyvin vähän).

En laihduta, mutta jos ehdottomasti kaipaa kahvin kaveriksi jotain, niin kevyin vaihtoehto on ihan tavallinen pulla. Siis ei täytekamaa tai viineriä vaan tavallinen pitkopulla, josta voi leikata ohuehkon viipaleen.

Mä vedän kahvin kanssa tupakan:)

Mun komapstuskivi on illalla telkkari..Sitä katsellessa voisin syödä ihan mitä vaan.Olen syönyt sitten karkin ,leivän,sipsien,jätskin tilalla omppua telsua katsellessa..

Lightlimuja join mäkin ennen paljon kun laihdutin mutta lopetin ne kokonaan.Nyt juon yhden lasin päivässä lightmehua.

Ei musta nyt mitään apua ollut:) Käviskös porkkana:)

Laihduttaminenhan on juuri elämäntapojen muutamista, varsinkin niiden syömistapojen :) Joten ei muuta kuin kahvit kahvina! Minä laihdutin viime vuonna 15kg ja ensimmäisen 3kk aikana en syönyt mitään herkkuja, missään tilanteessa. Ei kyllä paljon kyläilty silloin...Kotona jos kävi vieraita niin otin itse pelkkää kahvia. Tosin laihduttamiseni oli aika julkista tietoa niin kukaan ei ihmetellytkään. Ja pakko oli pitää päätöksestä kiinni kun kaikki tiesi että laihdutan, niin oli tultava tuloksiakin.

Mut meni vähän ohi sun kysymyksen... :) Tsemppiä laihdutukseen!!

Älä syö mtn kahvin kanssa, no jos pakko on niin ruisleipä ennenmin kun pullaa tai muuta mössöön, äkkiä ne kilot rupee takasin tuleen, jos ei etenkään liikuntaa harrasta 2-3 krt vk.

Kyllä mä syön pullaa ja jätskiä kahvin kanssa vaikka laihdutankin ja silti on jo tippunut ihan kivasti painoa, 12 kg 3 kk:ssa mutta mä liikunkin aivan eri lailla kuin ennen, tosin pidän myös vapaapäiviä rehkimisestä. Tänäänkin tein tossa pihalla siivoushommia, siivosin terassin ja sain siinä ihan sopivasti hikeä aikaseksi. Mutta kyllä mä välillä juon kahvin ihan pelkästään, se on niin siitä olosta kiinni miltä tuntuu sillä hetkellä ainaskin mulla juonko kahvin kahvina vaiko otanko sen kans jotakin. Otan myös välillä esim leivän tai karjalanpiirakan pullan sijaan eli en joka päivä syö pullaa kahvin kanssa.

Yhteistyössä