V
vierailija
Vieras
Voiko dieetti vaikuttaa ihon kuntoon? Olen laihduttanut muutaman kilon normaalipainon sisällä, johtuen vatsaan kertyneestä rasvasta (vatsan ympärys alkoi olla aika iso, vaikka muuten olen hoikka). Ja nyt samaan aikaan olen huomannut, että iho on tullut paremmaksi. Normaalisti olen kärsinyt aikuisiän aknesta, mutta nyt iho on ollut rauhallinen jo pari kuukautta. Samoin tuntuu, että juonteet ja alkavat ryppyjen alut eivät enää näy yhtä hyvin, mikä tosin tuntuu epäloogiselta, kun eikös aina sanota, että laihoilla juonteet näkyvät helpommin? Kuvittelenko vain, vai voiko kehon kiinteytyminen (tai siis rasvan väheneminen) vaikuttaa näihinkin?
Olen laihduttanut 5/2-dieetillä, ja olen kyllä syönyt herkkujakin, eli mitään en ole sinänsä muuttanut ruokavaliossa. Normaalistikin syön aika terveellisesti, mutta herkkuja myös - ja kylässä syön mitä tarjotaan, oli sitten rasvaista tai sokerista.
Olen laihduttanut 5/2-dieetillä, ja olen kyllä syönyt herkkujakin, eli mitään en ole sinänsä muuttanut ruokavaliossa. Normaalistikin syön aika terveellisesti, mutta herkkuja myös - ja kylässä syön mitä tarjotaan, oli sitten rasvaista tai sokerista.