Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Miten sulla aika menee siellä? Mitä te yökyöpelit syötte yöllä? Mitä ruokaa sulla on mukana kun ei oo lounas buffettei? Kuinka paljon ihmisiä on yötöissä noin yleensä yön mittaan. Menisitkö työ ruokalaan syömään yö lounaan jos olis vai onko tuollaista et työpaikka on järjestänyt yö työläisille yölounaan?Olen yön töissä
En pahemmin syö yövuorossa. Muutaman leivän. Jos syö kunnolla, alkaa väsyttämään. Kahdestaan valvotaan täällä, onneksi ei yksin tarvitseMiten sulla aika menee siellä? Mitä te yökyöpelit syötte yöllä? Mitä ruokaa sulla on mukana kun ei oo lounas buffettei? Kuinka paljon ihmisiä on yötöissä noin yleensä yön mittaan. Menisitkö työ ruokalaan syömään yö lounaan jos olis vai onko tuollaista et työpaikka on järjestänyt yö työläisille yölounaan?
OohHola!
Just rojahdin sänkyyn. Hetki täällä ja sit kirjan pariin.
Täällä tuoksuu kotoisalta. Kun oli sumuinen iltapäivä ni laitettiin tuli takkaan. Mantelipuun savu tuoksuu ihan samanlaiselta kuin muitten lehtipuiden savu.
Uuh mä laitoin ite just peruna veden kiehumaan. Otan enakko maistit paistista mullla puolukka hilloa. Ehkä kaipaisin hieman hapankorppua. Tykkäätkö sä hapankorpuista?. Jos tykkäät ni laitatko mitä päälle? Ostin tossa alesta kotimaista mqksamakkaraa ja ei ollut hyvää. Se milä siinä kultasessa paketis onko hk ni maistuu hyvälle. Höh mä en oikeen haista mitään. Mitä jos jäättekin nyt jo loppuelämäksi sinne?Hola!
Just rojahdin sänkyyn. Hetki täällä ja sit kirjan pariin.
Täällä tuoksuu kotoisalta. Kun oli sumuinen iltapäivä ni laitettiin tuli takkaan. Mantelipuun savu tuoksuu ihan samanlaiselta kuin muitten lehtipuiden savu.
Kuinka monta yövuoroo sul on putkeen?. Tiesitkös et hoitoalalla oliko kotihoito. Jos teit seittemän yövuoroo putkeen sait seittemän vapaata onko tälläistä enään?. Mut eiks sua sit väsytä päivällä jos syöt kunnolla vai teetkö pelkkää yötä?En pahemmin syö yövuorossa. Muutaman leivän. Jos syö kunnolla, alkaa väsyttämään. Kahdestaan valvotaan täällä, onneksi ei yksin tarvitse
Teen korkeintaan kolme yötä peräkkäin. Enää ei saa tehdä seitsemää yötä, viisi saa suunnitella listaan peräkkäin. Teen kaikkia vuoroja. Pelkkiä yökköjä ei enää paljon ole. Päivällä pitääkin väsyttää, että saa nukuttuaKuinka monta yövuoroo sul on putkeen?. Tiesitkös et hoitoalalla oliko kotihoito. Jos teit seittemän yövuoroo putkeen sait seittemän vapaata onko tälläistä enään?. Mut eiks sua sit väsytä päivällä jos syöt kunnolla vai teetkö pelkkää yötä?
Meillä syötiin minun itse laittamaani kiinalaista. Mutta syöttekö (sinä ja tyttäresi) todellakin kolmelta yöllä?Ite laitoin karjalanpaistin nyt uuniin ja se ois ready puol kolmelt. Mitäs ruokaa teillä oli
Ooh
Uuh mä laitoin ite just peruna veden kiehumaan. Otan enakko maistit paistista mullla puolukka hilloa. Ehkä kaipaisin hieman hapankorppua. Tykkäätkö sä hapankorpuista?. Jos tykkäät ni laitatko mitä päälle? Ostin tossa alesta kotimaista mqksamakkaraa ja ei ollut hyvää. Se milä siinä kultasessa paketis onko hk ni maistuu hyvälle. Höh mä en oikeen haista mitään. Mitä jos jäättekin nyt jo loppuelämäksi sinne?
Siivoilin keittiötä ja sitten katsoin neljännen jakson Hilduria ja nautin kuuman kupin teetä.
Onko se kelpo sarja? Siis jos kirjaan vertaa.
Kumpi teistä voittaisi painimatsin sinä vai työparisi?? Uskaltaisitko kysyä painitaanko siltä ja kattoa sen reaktio. Meillä oli kun olin lqatenlinnassa ni yökkö nimeltä jorma. Ni yks miro poika kirjoitti päivän tauluun et jorma kävelee lattialla ja me lapset naurettiin sille vitsilleTeen korkeintaan kolme yötä peräkkäin. Enää ei saa tehdä seitsemää yötä, viisi saa suunnitella listaan peräkkäin. Teen kaikkia vuoroja. Pelkkiä yökköjä ei enää paljon ole. Päivällä pitääkin väsyttää, että saa nukuttua
Huh niin se aika menee kuin siivillä muistelin et syksyllä fiilistelit matkaa ja nyt enään vikat viikot menossa. Täällä on ollut kovia pakkasia viime aikoina. Toissa päivänä kun kävin alepassa aamulla hakee kahvia ni ei ollut hanskoi mukana kannoin niitä kahvei sitten paljain käsin nih pakkanen jäädytti mun käsii ja oli kyl tiukkaa ku pisteli tosi paljon ja poltti käsiä vaik matkaa on kaupan ja mun himan välil joku satametriä. Tää talvi on ollut omituinen musta on tullut joku vilukissa. Ootko sä vilukissa vai voit kävellä kevyelläkin suojuksusella. Täs mun kaupungissa on joku mua nuorempi jäbä ni se hitto kävelee t paidalla ja shortseil talvel ja kuulokkeet päässä. Ehkä se karaisee itteään. Voisitko sä kokeilla pakkasilla tuota vaatetusta? Entäs käytkö koskaan avanto uinneilla? Jee enskuussa alkaa kevät. Kevät on mun suosikki aikaa ku arska alkaa jo pikkuhiljaa vähän lämmittää. Meinasitko uusia istutuksia tehä kun palaat kotiin? Missä hinnoissa siellä liikkuu omat asunnot?Hapankorpulle kylmää voita
Tai hyvää juustoa. Tai maksamakkarskin käy.
Eikä jäädä. Ensi kuussa suomeen. Työt alkavat!
Olin kavereilla ja otettiin pari kekkulia siinä ja sitkun tulin kotiin ni laitoin paistit uuniin ja kasvikset tuli nälkä eikä ollut muuta ruokaa. Ihme etten sammunut ja nukahtanut kun odottelin paistia. Ei siis oo tyttö nyt mun luona. Mul on jotenkin kiinalaiseen nyt ähky tullu niitä syötyä paljon. Nyt maistuis kilon pihvi ranuilla ja kylmä kola. Siihen sit joku dallas pulla jälkkäriksMeillä syötiin minun itse laittamaani kiinalaista. Mutta syöttekö (sinä ja tyttäresi) todellakin kolmelta yöllä?![]()
Aah mäkin just toissapäivänä sain keittiön siivottua tuli parempi mieli. Mikä sun suosikki tee on. Mun kahvin juonti on kyl tosi paljon tippunut nykyään menee se 1-2 kuppia aamulla. Mut ei oon niin pakko edes sitä juoda eikä oo sellaista himoa siihen. Mitä mieltä ravintoloiden teestä. Nyt voin muistaa väärin mut onko olemassa punaista teetä. Kun muistelin et sitä välil maistelin kahvilassa ku siellä oli isompi valikoima teetä.Siivoilin keittiötä ja sitten katsoin neljännen jakson Hilduria ja nautin kuuman kupin teetä.