LAIHDUTUS JA RASKAUS

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja larppa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

larppa

Vieras
Dodiin, täällä sitä ollaan raskaana ja laihdutettu on ja nyt olis semmonen fiilis, että vois laihduttaa koko ajan.
Koskaan mulla ei ole ollu tämmöstä tsemppiä itselläni.
Mitä mieltä olette voisinko jatkaa laihduttamista vai pitääkö mun todella lopettaa tää "höpötys"???

Ei liene yhtään haittaa, jos jättää herkut syömättä =) Mutta varsinaista laihdutusta ei suositella raskausaikana, jotta vauveli saa rakennusaineekseen kaikki mahdolliset ravinteet, rasvat ja tärkeät vitamiinit. Onnea odotukseen =)

Mulla kanssa kilot tippui kivasti, 10-12 olisi vielä hukattavana vaan vauveli tekee tuloaan. Ajattelin nyt raskausajan syödä terveellisesti, en erityisesti laihduttaa mutta katsoa kyllä mitä suuhuni laitan.

Mä olin poikaa odottaessa reilusti ylipainoinen ja lääkäri kehotti laskemaan Painonvartijoiden pisteitä, kun kerroin, että laihdutin siellä ennen raskautta. Ei saa kuulemma kauhean tiukka olla, mutta kevyesti piti syödä. Mulla tosin revähti koko homma käsiin ja lihoin odotusaikana 24kg.. :p Ei tykännyt lääkäri hyvää.. :whistle:

Minulla on viikkoja 22+3 ja olen koko raskauden ajan ollut painonvartijoiden pisteillä ja neuvolassa sanottiin että kunhan muistaa raudan ja monipuolisen ruokavalion niin ei haittaa.Paino on laskenut 14kg. :) Eihän rasvaa ja sokeria suositellakkaan paljoa raskauden aikana.

jotenki mua "vaivaa" et kuinka voi laihtua kun odottaa, kun sanotaan jos ei ylimääräistä liho niin vähintään 8kg tulis... painaahan vauva, istukka, lapsivesi... mistä te sit laihduitte? hullu kysymys, mut oliko vatta kuiteski hyvänkokonen ja vauva,mut se lähti paino muualta esim jaloista ja pepusta??

mulla on nyt viikkoja 22+4 ja painoa on tullu alle 2kg. Syön ihan normaalisti mutta lopetan heti kun tuntuu että vatsa on täynnä. Käytän vaan kevyt juttuja. Esim. kermaa meillä syödään n4kertaa viikossa mutta se on kastikkeessa ja se on aina 7%. Syön myös pullaa ja leivon paljon ja käympä sitten kebapillakin ehkä kerran kuussa. Kaikkea voi syödä kunhan herkkuja ei syö jokapäivä ja muistaa vitamiinien saannin ja raudan saannin. =)

Yhteistyössä