Laihdutus, masentaa!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Mikä hiivatti siinä on, kun laihtunut olen vaijaa 20kg, mutta ei se näy missään!? Joka kuukausi mittaan reidet, lantion, vyötärön, rinnanympäryksen ja käsivarret, ja aina ne on samat. Ystävät ja tuttavatkaan eivät huomaa eroa, vaatteet on saman kokoiset kun laihdutusta aloittaessa. Mistä se paino lähtee jos ei senteistä? Ymmärtäisin asian jos pudotettuja kiloja olisi vähemmän, mutta kyllä luulisi jo tuon tiputuksen jossain näkyvän...

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mikä hiivatti siinä on, kun laihtunut olen vaijaa 20kg, mutta ei se näy missään!? Joka kuukausi mittaan reidet, lantion, vyötärön, rinnanympäryksen ja käsivarret, ja aina ne on samat. Ystävät ja tuttavatkaan eivät huomaa eroa, vaatteet on saman kokoiset kun laihdutusta aloittaessa. Mistä se paino lähtee jos ei senteistä? Ymmärtäisin asian jos pudotettuja kiloja olisi vähemmän, mutta kyllä luulisi jo tuon tiputuksen jossain näkyvän...

Ettei ois vaaka rikki? Kyllä 20kg jo näkyy, tai ei välttämättä jos lähtöpainosi oli yli 150kg.

Niin luulis että näkyisi jossain, tuntuu vaan että tekee turhaa työtä. Alunperin kun laihduttamaan rupesin, niin yksi iso syy siihen oli, että vaatteita löytyisi helpommin... Mutta eipä löydy, kun sentit pysyy.

Lähtöpaino ei alkanut kakkosella, kolminumeroinen kyllä, mutta reilusti alle 150kg. Vaaka ei ole rikki, itseasiassa sitä mietin joskus, mutta nyt on käyty testaamassa tuttujen ja kavereidenkin vaaat, vika ei ole siinäkään.

Itse aloitin laihduttamisen kuutisen viikkoa sitten. Lähtöpaino oli 105, nyt on tippunut n.6kg. Ja hosuissa takamuksen alla on tyhjät pussit. Eli sieltä on läskiä lähtenyt. Aivan yläreisistä. Kyllä sinullakin sitä läskiä on varmasti jostain lähtenyt, vaikka ei olisikaan juuri siitä mistä mittaat.

pakkohan sen on näkyä senteissä vaikka kuinka painaisi 150 alussa :o

mulla on tippunut 17kg ja puoli metriä on hävinnyt ympärysmitoista (rinnanympärys, vyötärö, lantio).

käytätkö samoja vaatteita kuin alussa? mulla ainakin se painonpudotus jäi ensin liian isojen vaatteiden alle piiloon.

Mulla näkyi n.8kg muutos näin(Tammikuun lopulta tähän päivään)
Vyötäröllä ero 8cm,lantiolla 11,5cm.
Kaikkiaan pudottanut painoa 30kg 2:ssa vuodessa ja kyllä vaatekoko on tullut huimasti pienemmäksi.

Juu samat vaatteet on käytössä, kun ennenkin. Eilen olin vaate ostoksilla, tai no olin ja olin, talvitakkia etsin. Normaalia pienempää kokoo otin sovitukseen, ei mahtunut, koitin seuraavaa isompaa kokoa, ei mahtunut, ja omaa vanhaa kokoani sielä ei sitten enään ollutkaan. Ja koitin 2 eri merkkistä takkia, eli ei varmastikkaan valmistajasta ole kiinni. Onhan tuo painon tiputus hyvä, ei sitä ole kieltäminen, mutta luulin että uurastus palkitaan myös senteissä.

Mä aloitin tammikuussa ja lähtöpaino oli 109kg, nyt 88kg ja vyötäröstä on lähteny 22cm pois, vaatekoko 2-3 pienempi, mut ne ekat 10kg, jotka lähti, ei näkyny kyllä vielä missään. Sit ku pääsi alle 95kg, niin yhtäkkiä tuli vaatteisiin tilaa.

Alkuperäinen kirjoittaja vuotaraaputin:
mä en vaan tajua miten 20kg laihtuminen voi olla näkymättä :/

siten että tyyppi on jojileva muutenki? ja painoa on tosiia reilusti yli sada. kyl se sellaisissa normi-muka-läskeissä näkyy todellakin varmaan jo 5kg..

Alkuperäinen kirjoittaja läskijojo:

siten että tyyppi on jojileva muutenki? ja painoa on tosiia reilusti yli sada. kyl se sellaisissa normi-muka-läskeissä näkyy todellakin varmaan jo 5kg..

Minä lähtenyt kolminumeroisesta alaspäin ja 30kg hävinnyt niin kyllä se taatusti tuo 20kg jo näkyy vaatteissa ja päällepäin.

mutta kun sen pitäisi siltikin mennä niin että kilo tiputettua läskiä vastaa senttiä vyötäröllä, ainakin näin mulle ravitsemusterapeutti sanoi keväällä. että joka tapauksessa sen 20kg pitäisi näkyä mitoissa. onhan se iso määrä kiloja, oli lähtöpaino sitten 80 tai 150.

mutta kun sen pitäisi siltikin mennä niin että kilo tiputettua läskiä vastaa senttiä vyötäröllä, ainakin näin mulle ravitsemusterapeutti sanoi keväällä. että joka tapauksessa sen 20kg pitäisi näkyä mitoissa. onhan se iso määrä kiloja, oli lähtöpaino sitten 80 tai 150.

mut katsos kun prosenteissa toi pudotus 80 on 25% siis yks neljännes eukosta!!!, kun 150kg:lla pudotus on reilu "vain" 13%.. onhan tuossa vissi ero siinä lähtöpainossa!!

mut katsos kun prosenteissa toi pudotus 80 on 25% siis yks neljännes eukosta!!!, kun 150kg:lla pudotus on reilu "vain" 13%.. onhan tuossa vissi ero siinä lähtöpainossa!!

silti jos 1kg = 1cm niin 20kg tiputus meinaisi 20cm. ap sanoi ettei ole senttiäkään hävinnyt.

Yhteistyössä